We aim to always give our customers fast and friendly help which is why it’s important for us to let you know that our response times will increase on December 24, 25, 26, 31 as well as January 1 and 13. Our Support team will do their best to prioritize all urgent matters but we advise you to prepare and schedule your campaigns in advance and browse our Help Center for quick help. With that said, we wish you a Christmas with so much success, you’ll stay with us forever. Happy Holiday!
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Slik kan bedrifter stoppe svindel-SMS og beskytte kundene sine
Å motta en svindel-SMS fra «banken» eller et rederi har blitt hverdagskost for mange svensker. I 2024 blokkerte Tele2 over 18 millioner (!!!) falske meldinger ...
Read More
RCS-teknologi: SMS 2.0 revolusjonerer kundekommunikasjonen
Døgnet rundt konkurrerer tusenvis av meldinger om oppmerksomheten vår i en konstant digital støy som gjør det stadig vanskeligere å trenge gjennom. Det er ikke ...
Read More
Hvordan jobbe med SEO for e-post – Avansert optimalisering og hva du bør og ikke bør gjøre
SEO (søkemotoroptimalisering) er ikke bare for nettsider og Google, det er faktisk også en del av e-postmarkedsføring. En strategisk optimalisert e-postkampanje kan forbedre leveringsevnen, øke ...
Read More