Tips om digital kommunikasjon
Black Friday er som kjent en av de travleste shoppingperiodene i året, og det vil være avgjørende for salget ditt at nettstedet og kommunikasjonen din er klar til å håndtere den økte trafikken. Ved å bruke automatisering (også kjent som Marketing Automation) sparer du tid og ressurser, samtidig som du leverer en personlig tilpasset opplevelse til kundene dine. I denne artikkelen går vi gjennom tre ulike automatiseringer vi anbefaler å sette opp før Black Friday, hvilken verdi de fyller, og hvordan du setter dem opp. Bli med oss!
🚀 Did you know you can add more than four columns in your campaigns?
Start with a section of up to 4 columns, then
🚀 Faster recipient estimates in campaign view!
We’ve improved how recipient counts are calculated when using tags
Optimized stats – faster than ever! ✅
We’ve fine-tuned our analytics engine under the hood to deliver
Plan ahead and schedule your campaigns! 📅
Make the most of summer by scheduling your email and

Etter analyse: 7 enkle triks for nyhetsbrev som virkelig fungerer
Hvor gode er nyhetsbrevene dine? På begynnelsen av sommeren inviterte