Black week is soon upon us and the coming months are busy times for all. We therefore recommend that you prepare your campaigns and submit your custom template orders well in advance – it pays off. We also recommend personalizing your campaigns to make sure you stand out from the crowd, and in addition, setting up emails for abandoned cart, to send reminders to customers who failed to complete their order. This will for sure maximize your conversion rates and ROI. Let’s go!
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Slik kan bedrifter stoppe svindel-SMS og beskytte kundene sine
Å motta en svindel-SMS fra «banken» eller et rederi har blitt hverdagskost for mange svensker. I 2024 blokkerte Tele2 over 18 millioner (!!!) falske meldinger ...
Read More
RCS-teknologi: SMS 2.0 revolusjonerer kundekommunikasjonen
Døgnet rundt konkurrerer tusenvis av meldinger om oppmerksomheten vår i en konstant digital støy som gjør det stadig vanskeligere å trenge gjennom. Det er ikke ...
Read More
Hvordan jobbe med SEO for e-post – Avansert optimalisering og hva du bør og ikke bør gjøre
SEO (søkemotoroptimalisering) er ikke bare for nettsider og Google, det er faktisk også en del av e-postmarkedsføring. En strategisk optimalisert e-postkampanje kan forbedre leveringsevnen, øke ...
Read More