With the use of Switch you can easily personalize email content by creating specific content to match specific customer segments. We listen to our users, and based on feedback we have now improved the Switch even further, by removing the need to include a standard default version. This means that the Switch can target specific segments whilst not showing anything at all for the rest. Follow these steps for instructions on how to use Switch.
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

RCS Analytics – Følg opp RCS-kampanjene dine i sanntid
Ta bedriftskommunikasjonen til neste nivå med RCS Med RCS (Rich Communication Services) kan du forvandle vanlige SMSer til moderne, merkevarebyggende opplevelser som faktisk driver salg ...
Read More
Black Friday 2025: De hotteste trendene og 8 tips for å maksimere salget ditt med Rule
Black Friday er årets største salgsperiode, og med de nyeste trendene innen digital markedsføring finnes det mange måter å maksimere effekten av kampanjene dine på. ...
Read More
Etter analyse: 7 enkle triks for nyhetsbrev som virkelig fungerer
Hvor gode er nyhetsbrevene dine? På begynnelsen av sommeren inviterte vi en rekke studenter fra vår «Design Camp» til å analysere ti nyhetsbrev fra ulike ...
Read More


