We have updated the time interval when creating filters based on activity such as opens and clicks. Previously the rule when creating these filters was limited to a 30 day interval and now it includes 450 days (from 1 to 15 months time interval). It’s now possible to use even more data when working with segments based on customer activity!
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Black Friday 2025: De hotteste trendene og 8 tips for å maksimere salget ditt med Rule
Black Friday er årets største salgsperiode, og med de nyeste trendene innen digital markedsføring finnes det mange måter å maksimere effekten av kampanjene dine på. ...
Read More
Etter analyse: 7 enkle triks for nyhetsbrev som virkelig fungerer
Hvor gode er nyhetsbrevene dine? På begynnelsen av sommeren inviterte vi en rekke studenter fra vår «Design Camp» til å analysere ti nyhetsbrev fra ulike ...
Read More
Hva er CRM? En komplett guide til CRM-systemer og datadrevet kommunikasjon
I en digital verden der kundeopplevelsen står i sentrum, blir det stadig viktigere at bedrifter har de riktige verktøyene for å håndtere kunderelasjonene sine. Her ...
Read More


