We aim to always give our customers fast and friendly help which is why it’s important for us to let you know that our response times will increase on December 24, 25, 26, 31 as well as January 1 and 13. Our Support team will do their best to prioritize all urgent matters but we advise you to prepare and schedule your campaigns in advance and browse our Help Center for quick help. With that said, we wish you a Christmas with so much success, you’ll stay with us forever. Happy Holiday!
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Etter analyse: 7 enkle triks for nyhetsbrev som virkelig fungerer
Hvor gode er nyhetsbrevene dine? På begynnelsen av sommeren inviterte vi en rekke studenter fra vår «Design Camp» til å analysere ti nyhetsbrev fra ulike ...
Read More
Hva er CRM? En komplett guide til CRM-systemer og datadrevet kommunikasjon
I en digital verden der kundeopplevelsen står i sentrum, blir det stadig viktigere at bedrifter har de riktige verktøyene for å håndtere kunderelasjonene sine. Her ...
Read More
Maksimer effekten av innsamlingskampanjen din – en veiledning for giverorganisasjoner
I en tid der hundrevis av ideelle organisasjoner konkurrerer om de samme menneskenes oppmerksomhet, er det viktigere enn noensinne å skape kampanjer som ikke bare ...
Read More