We get a lot of questions regarding what our users need to do for improved deliverability. SPF and DKIM have been around for over a decade, meanwhile DMARC is the most recent advancement in email authentication. Having SPF, DKIM and DMARC in place along with following our tips for improved deliverability, you make sure your emails land in desired recipients inboxes and by sending communication you know your recipients will engage with, you maximize email deliverability.
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Slik kan bedrifter stoppe svindel-SMS og beskytte kundene sine
Å motta en svindel-SMS fra «banken» eller et rederi har blitt hverdagskost for mange svensker. I 2024 blokkerte Tele2 over 18 millioner (!!!) falske meldinger ...
Read More
RCS-teknologi: SMS 2.0 revolusjonerer kundekommunikasjonen
Døgnet rundt konkurrerer tusenvis av meldinger om oppmerksomheten vår i en konstant digital støy som gjør det stadig vanskeligere å trenge gjennom. Det er ikke ...
Read More
Hvordan jobbe med SEO for e-post – Avansert optimalisering og hva du bør og ikke bør gjøre
SEO (søkemotoroptimalisering) er ikke bare for nettsider og Google, det er faktisk også en del av e-postmarkedsføring. En strategisk optimalisert e-postkampanje kan forbedre leveringsevnen, øke ...
Read More