We get a lot of questions regarding what our users need to do for improved deliverability. SPF and DKIM have been around for over a decade, meanwhile DMARC is the most recent advancement in email authentication. Having SPF, DKIM and DMARC in place along with following our tips for improved deliverability, you make sure your emails land in desired recipients inboxes and by sending communication you know your recipients will engage with, you maximize email deliverability.
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Etter analyse: 7 enkle triks for nyhetsbrev som virkelig fungerer
Hvor gode er nyhetsbrevene dine? På begynnelsen av sommeren inviterte vi en rekke studenter fra vår «Design Camp» til å analysere ti nyhetsbrev fra ulike ...
Read More
Hva er CRM? En komplett guide til CRM-systemer og datadrevet kommunikasjon
I en digital verden der kundeopplevelsen står i sentrum, blir det stadig viktigere at bedrifter har de riktige verktøyene for å håndtere kunderelasjonene sine. Her ...
Read More
Maksimer effekten av innsamlingskampanjen din – en veiledning for giverorganisasjoner
I en tid der hundrevis av ideelle organisasjoner konkurrerer om de samme menneskenes oppmerksomhet, er det viktigere enn noensinne å skape kampanjer som ikke bare ...
Read More