Like you’ve noticed, we’ve now given our app a visual refreshment, which goes in line with Rules’s new visual identity. You can expect some colour changes on elements such as links and our new font implemented in certain areas. We don’t suspect this to cause any confusion – but we welcome any questions or feedback!
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Hva er CRM? En komplett guide til CRM-systemer og datadrevet kommunikasjon
I en digital verden der kundeopplevelsen står i sentrum, blir det stadig viktigere at bedrifter har de riktige verktøyene for å håndtere kunderelasjonene sine. Her ...
Read More
Maksimer effekten av innsamlingskampanjen din – en veiledning for giverorganisasjoner
I en tid der hundrevis av ideelle organisasjoner konkurrerer om de samme menneskenes oppmerksomhet, er det viktigere enn noensinne å skape kampanjer som ikke bare ...
Read More
Kreative og vellykkede markedsføringstips for morsdagen
Du har vel ikke glemt at det nærmer seg morsdagen? Dagen da vi får overøse mødrene våre med kjærlighet, gester og gaver. Det er også ...
Read More