Spennende nyheter! Vi har nettopp gått live med to nye oppdateringer i Journey Builder – Nå kan du opprette triggere på to nye standardfelt, «Opprettelsesdato» og «Siste interaksjon», noe som betyr at du ikke lenger trenger å opprette segmenter. Rule «Opprettelsesdato» er når medlemmet kom inn på kontoen din, og «Siste interaksjon» er når medlemmet sist interagerte med kontoen din. Nå blir det enklere enn noensinne å vinne tilbake kunder du har mistet, eller for eksempel få dem i gang med abonnementet sitt. Her er alt du trenger å vite om den nye oppdateringen! 
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

RCS Analytics – Følg opp RCS-kampanjene dine i sanntid
Ta bedriftskommunikasjonen til neste nivå med RCS Med RCS (Rich Communication Services) kan du forvandle vanlige SMSer til moderne, merkevarebyggende opplevelser som faktisk driver salg ...
Read More
Black Friday 2025: De hotteste trendene og 8 tips for å maksimere salget ditt med Rule
Black Friday er årets største salgsperiode, og med de nyeste trendene innen digital markedsføring finnes det mange måter å maksimere effekten av kampanjene dine på. ...
Read More
Etter analyse: 7 enkle triks for nyhetsbrev som virkelig fungerer
Hvor gode er nyhetsbrevene dine? På begynnelsen av sommeren inviterte vi en rekke studenter fra vår «Design Camp» til å analysere ti nyhetsbrev fra ulike ...
Read More


