fbpx

Filtrer ut flere kunder i den nye Rule

Rule lanserer en funksjon som gir deg flere alternativer når det kommer til å lage nye filtre. Nå kan du filtrere ut medlemmenes aktiviteter; se hva de har klikket på og om de har åpnet e-posten. Hva er deres reaksjoner på utsendelsene dine de siste tre månedene – reaksjoner som kan føre til nye forretningsmuligheter?

Filtrer på klikk eller åpner

Ved å filtrere på medlemsaktivitet får du en ekstra grunn til å henvende deg til kunder som har vist ekstra interesse – eller de som ikke har vist interesse i det hele tatt.

Alle som har klikket to ganger på en bestemt artikkel eller produkt, eller som har valgt spesielle kombinasjoner av lenker å klikke på, er muligens din viktigste kunde. Med smarte filterfunksjoner kan du beregne formelen som passer best for din organisasjon. Hva er den gylne middelvei som viser nøyaktig hvilke medlemsaktiviteter som avslører atferden til kundene dine?

En medlemsaktivitet betyr at en kunde/medlem enten har åpnet en e-post eller trykket på en bestemt lenke i en kampanje eller alternativt trykket på «hvilken som helst lenke i det hele tatt» i en automatisering. Filteret strekker seg opptil 90 dager tilbake i tid.


  • Start med å navngi filteret og hvilken(e) tag(er) filteret skal baseres på.
  • Når du vil filtrere etter medlemsaktivitet, starter du med å klikke på knappen Ny aktivitetsregel. Da åpnes alternativene for spesialfeltet hvor du kan velge hvordan du vil filtrere.
  • KAMPANJE : Velg Kampanje, velg deretter hvilken kampanje filteret skal gjelde for, dersom medlemmet har/ikke har åpnet e-posten/klikket på en bestemt lenke og deretter: velg for maksimalt antall dager tilbake filteret skal gjelde.
  • AUTOMATISERING : Velg Automatisering, så hvilken automatisering filteret skal gjelde for, har/har ikke åpnet mailen/klikket på en lenke, maks hvor mange dager tilbake filteret skal gjelde.

Rule tror og håper at du vil få mye nytte av dine nye filtre. Kom gjerne tilbake med tilbakemeldinger og tanker til support@rule.se om den nye funksjonen.

Share this article

Testa Rule kostnadsfritt!

Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

nyhetsbrev, newsletter
RCS meddelanden

RCS-melding – Alt du trenger å vite

Ryktene sier at Apple snart vil lansere støtte for RCS (Rich Communication Services) i sin nye iOS-oppdatering, noe som vil innebære en betydelig utvikling innen ...
Read More
kundresan

Hva er kundereisen?

Kundereisen er den prosessen en kunde går gjennom fra første kontakt med en bedrift eller et produkt til de blir en lojal kunde. Det er ...
Read More
segment

Effektiv kundesegmentering – hvordan du definerer kundesegmentet ditt

I dag er kundesegmentering et uunnværlig verktøy for bedrifter som ønsker å optimalisere markedsføringsstrategiene sine og forbedre kundeopplevelsen. Ved å forstå og analysere ulike kundesegmenter ...
Read More

Explore Rule Free, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. 

 

  • Pre-made templates and free emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees

Get a personal demo of Rule

Discover how you can increase digital engagement and growth in a personal demo of our platform.

Kom i gang og bruk Rule Free helt gratis, i ubegrenset tid.

Oppdag hvordan du, ved hjelp av Rule og smart kommunikasjon, kan drive vekst gjennom økt engasjement.

  • Ferdige maler og gratis utsendelser
  • Utforsk alle funksjonene våre i fred og ro
  • Ingen bindingstid eller skjulte ekstra gebyrer

Få en gratis demo av Rule

Oppdag hvordan du kan øke digitalt engasjement og vekst i en personlig gjennomgang av Rule .