fbpx

Flere alternativer for kampanjearbeid med re-targeting

I Rule kan du enkelt jobbe med medlemsadministrasjon og administrere kundeklubbmedlemmene dine basert på hvordan de handlet på den siste kampanjen din. Har de åpnet? Hvem har klikket? Hva klikket de på? Det som avgjør er hvordan du ønsker å jobbe med medlemsadministrasjon.

Her er noen tips om hvordan du bruker re-targeting-funksjonen i Rule :

Du kan minne… ved å eksportere kun de som ikke åpnet din siste utsendelse. Du kan da samle disse i en egen tag for å sende en påminnelse kun til dem. Da får du også mulighet til å justere både det grafiske innholdet og endre overskriften. Se eksempler nedenfor.

Du kan velge…. de som faktisk åpnet eller klikket på brevet for å fortsette å kommunisere spesifikt til dem.

Du kan spare… de som engasjerte seg og bruker dem til fremtidige kampanjer. Ved f.eks. måle klikket materiale i sendte kampanjer og du vil raskt f.eks. en oversikt over bilder som fikk mest engasjement som kan brukes til fremtidige kampanjer.

Du kan… velg selv mellom å velge valget ditt som en tag for fortsatt medlemsadministrasjon i Rule eller å lagre det i en egen fil på datamaskinen din.

Du kan velge… for å belønne de som deltok i kampanjen. Hvis det var en tidsbestemt kampanje med eksklusivt materiale, kan det være lurt å tilby de som klikket direkte på en rabatt eller lignende ved neste produktutgivelse. På denne måten kommuniserer du relevant og tett til dine mest hengivne kunder.

Nedenfor ser du et eksempel med alternativer etter at en kampanje er sendt:

eksport sendt

Logg inn og test umiddelbart, vi gleder oss til å høre dine tanker og hvordan du bruker funksjonen på best mulig måte!

Trenger du hjelp med din digitale strategi eller medlemsadministrasjon? Kontakt oss så hjelper vi deg.

Share this article

Testa Rule kostnadsfritt!

Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

nyhetsbrev, newsletter
Martech

Forståelse av martech og dens rolle i fremtidens markedsføring: et dypdykk

I Rule ser vi hver dag hvordan den digitale verden endrer og utvikler seg. Et begrep som ofte dukker opp i disse diskusjonene, er «martech». ...
Read More
alla hjärtansdag

Markedsføringstips for Valentinsdagen

Nå er det på tide å brette opp ermene for neste (store) lille ferie – og det er ikke hvilken som helst ferie, men den ...
Read More
nya statistiksidan

Mestr analysen din på en enkel måte – Ny statistikk- og analyseside

I vår dynamiske verden av digital kommunikasjon er det avgjørende å ligge i forkant når det gjelder å forstå kundene dine. Hvordan gjør du det? ...
Read More

Explore Rule Free, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. 

 

  • Pre-made templates and free emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees

Get a personal demo of Rule

Discover how you can increase digital engagement and growth in a personal demo of our platform.

Kom i gang og bruk Rule Free helt gratis, i ubegrenset tid.

Oppdag hvordan du, ved hjelp av Rule og smart kommunikasjon, kan drive vekst gjennom økt engasjement.

  • Ferdige maler og gratis utsendelser
  • Utforsk alle funksjonene våre i fred og ro
  • Ingen bindingstid eller skjulte ekstra gebyrer

Få en gratis demo av Rule

Oppdag hvordan du kan øke digitalt engasjement og vekst i en personlig gjennomgang av Rule .