fbpx

Planlegg kampanjer og nyhetsbrev

Vær mer produktiv med planlegging

I Rules nyhetsbrevprogram har det lenge vært mulig å planlegge kampanjer og nyhetsbrev . Det er en veldig nyttig funksjon som har mange bruksområder. Blant annet for å time unike tilbud på produktlanseringer samt for å sende ut kampanjer selv når kontoret ikke er bemannet. Det er også en funksjon som også hjelper planleggingsarbeidet generelt fordi du ikke alltid trenger å lage nyhetsbrevet rett før det går ut.

Vi ser mange eksempler på hvordan funksjonen brukes, som når neste sesongs produkter skal presenteres og du ønsker å formidle kommende kolleksjoner. Siden du allerede har bilder og materiell på plass, kan det derfor legges til rette for markeds- og kommunikasjonsarbeid.

Slik planlegger du en kampanje:

  • Oppsummering og tidsplan- knappen finner du øverst i høyre hjørne når du er i redaktøren og har laget nyhetsbrevet.
  • Der klikker du bare på kalenderikonet og teksten Spesifikk tid og skriver inn dato og klokkeslett for utsendelsen. Enkel som en plett!

For å eventuelt redigere kampanjen før den utløper, finner du den under Kampanjer> Planlagt .

Har du ikke planlagt en kampanje før? Følg instruksjonene ovenfor eller via lenken her eller kontakt oss på support@rule.se for spørsmål.

Her finner du instruksjoner for planlegging av kampanjer til neste gang.

Share this article

Testa Rule kostnadsfritt!

Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

nyhetsbrev, newsletter
RCS meddelanden

RCS-melding – Alt du trenger å vite

Ryktene sier at Apple snart vil lansere støtte for RCS (Rich Communication Services) i sin nye iOS-oppdatering, noe som vil innebære en betydelig utvikling innen ...
Read More
kundresan

Hva er kundereisen?

Kundereisen er den prosessen en kunde går gjennom fra første kontakt med en bedrift eller et produkt til de blir en lojal kunde. Det er ...
Read More
segment

Effektiv kundesegmentering – hvordan du definerer kundesegmentet ditt

I dag er kundesegmentering et uunnværlig verktøy for bedrifter som ønsker å optimalisere markedsføringsstrategiene sine og forbedre kundeopplevelsen. Ved å forstå og analysere ulike kundesegmenter ...
Read More

Explore Rule Free, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. 

 

  • Pre-made templates and free emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees

Get a personal demo of Rule

Discover how you can increase digital engagement and growth in a personal demo of our platform.

Kom i gang og bruk Rule Free helt gratis, i ubegrenset tid.

Oppdag hvordan du, ved hjelp av Rule og smart kommunikasjon, kan drive vekst gjennom økt engasjement.

  • Ferdige maler og gratis utsendelser
  • Utforsk alle funksjonene våre i fred og ro
  • Ingen bindingstid eller skjulte ekstra gebyrer

Få en gratis demo av Rule

Oppdag hvordan du kan øke digitalt engasjement og vekst i en personlig gjennomgang av Rule .