fbpx

Gmail Kampanjer-fanen – Vil du bli sett tydeligere i kundens innboks?

For å bli sett enda bedre i flyten kan Rule , som første leverandør i Sverige, fra januar 2019 tilby en mulighet som gjør at e-posten din er tydeligere synlig i Gmail-appen. Det kalles Gmail Promotions-fanen og det eneste du trenger å gjøre er å sette inn en spesiell kode i e-postene du sender ut.

E-postmarkedsføring som er synlig

Å jobbe med emnelinjer og ulike tidspunkt for å sende e-postene sine er noe de fleste bruker mye tid på for å oppnå best effekt.

Nå er det en ny mulighet til å bli sett av dine kunder og mottakere som bruker @gmail.com. To måter å skille seg ut i innboksen på er:

  1. » Organisasjon «: Deretter vises logoen din i sirkelen for avsendere.
  2. » PromotionCard » og » DiscountOffer «: For midlertidige kampanjer som kort fortalt betyr at Gmail-algoritmen oppfatter tilbudet ditt som godt og relevant for mottakeren og derfor viser det høyt oppe under fanen Kampanjer/Kampanjer.

  • A – Logo (organisasjon)
  • B – Rabattkode (rabatttilbud)
  • C – Gyldighet (rabatttilbud)
  • D – Rabattkode (rabatttilbud)
  • E – bilde (kampanjekort)

25 prosent av alle e-postadresser er Gmail.com

Som navnet antyder, gjelder dette alternativet bare for Gmail.com-e-postadresser. Så dette vises ikke for organisasjonsadresser, selv om de bruker Googles G Suite. Heller ikke for Outlook, Hotmail, Yahoo eller lignende. I Rules database utgjør Gmail.com omtrent 25 prosent av alle e-postadresser.

Kampanjefanen vises i Gmails egne apper for iOS og Android. I skrivende stund vises de ikke i nettleseren, men Gmail har varslet at det vil det. Denne profileringen er heller ikke synlig i e-post sendt til Gmail.com, men åpnet i et annet e-postprogram; for eksempel iOS Mail, Mac Mail, Outlook, Samsung Mail og så videre.


Bestill Gmail Kampanjer-fanen

Er du interessert i Gmail Kampanjer-fanen og vil bestille denne muligheten? Kontakt oss! Har du ennå ikke en Rule konto og ønsker å komme i gang med digital kommunikasjon? Kom i gang med Rule i dag, helt gratis i ubegrenset tid. .

Share this article

Testa Rule kostnadsfritt!

Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

nyhetsbrev, newsletter
RCS meddelanden

RCS-melding – Alt du trenger å vite

Ryktene sier at Apple snart vil lansere støtte for RCS (Rich Communication Services) i sin nye iOS-oppdatering, noe som vil innebære en betydelig utvikling innen ...
Read More
kundresan

Hva er kundereisen?

Kundereisen er den prosessen en kunde går gjennom fra første kontakt med en bedrift eller et produkt til de blir en lojal kunde. Det er ...
Read More
segment

Effektiv kundesegmentering – hvordan du definerer kundesegmentet ditt

I dag er kundesegmentering et uunnværlig verktøy for bedrifter som ønsker å optimalisere markedsføringsstrategiene sine og forbedre kundeopplevelsen. Ved å forstå og analysere ulike kundesegmenter ...
Read More

Explore Rule Free, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. 

 

  • Pre-made templates and free emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees

Get a personal demo of Rule

Discover how you can increase digital engagement and growth in a personal demo of our platform.

Kom i gang og bruk Rule Free helt gratis, i ubegrenset tid.

Oppdag hvordan du, ved hjelp av Rule og smart kommunikasjon, kan drive vekst gjennom økt engasjement.

  • Ferdige maler og gratis utsendelser
  • Utforsk alle funksjonene våre i fred og ro
  • Ingen bindingstid eller skjulte ekstra gebyrer

Få en gratis demo av Rule

Oppdag hvordan du kan øke digitalt engasjement og vekst i en personlig gjennomgang av Rule .