We’ve updated the email unsubscribe process to create a more consistent and secure experience across email and SMS marketing. Previously, email recipients were immediately unsubscribed upon clicking the unsubscribe link. Now, we’re introducing an additional confirmation step with a button, just like in the SMS unsubscribe process. This change reduces the risk of accidental unsubscribes and gives recipients more control over their choices. By aligning the process across email and SMS, it becomes easier for recipients to understand and manage their subscriptions. At the same time, we strengthen compliance with regulations and ensure transparency in how we handle unsubscribes. With this update, we’re making the unsubscribe process more user-friendly and reliable, minimizing unintended opt-outs, enhancing user control, and creating a smoother experience 🚀📩
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Slik kan bedrifter stoppe svindel-SMS og beskytte kundene sine
Å motta en svindel-SMS fra «banken» eller et rederi har blitt hverdagskost for mange svensker. I 2024 blokkerte Tele2 over 18 millioner (!!!) falske meldinger ...
Read More
RCS-teknologi: SMS 2.0 revolusjonerer kundekommunikasjonen
Døgnet rundt konkurrerer tusenvis av meldinger om oppmerksomheten vår i en konstant digital støy som gjør det stadig vanskeligere å trenge gjennom. Det er ikke ...
Read More
Hvordan jobbe med SEO for e-post – Avansert optimalisering og hva du bør og ikke bør gjøre
SEO (søkemotoroptimalisering) er ikke bare for nettsider og Google, det er faktisk også en del av e-postmarkedsføring. En strategisk optimalisert e-postkampanje kan forbedre leveringsevnen, øke ...
Read More