Tips om digital kommunikasjon
Black Friday er som kjent en av de travleste shoppingperiodene i året, og det vil være avgjørende for salget ditt at nettstedet og kommunikasjonen din er klar til å håndtere den økte trafikken. Ved å bruke automatisering (også kjent som Marketing Automation) sparer du tid og ressurser, samtidig som du leverer en personlig tilpasset opplevelse til kundene dine. I denne artikkelen går vi gjennom tre ulike automatiseringer vi anbefaler å sette opp før Black Friday, hvilken verdi de fyller, og hvordan du setter dem opp. Bli med oss!

Lucka 3: Därför bör alla e-handlare marknadsföra mot anpassade målgrupper
Den tredje luckan i vår Best Practice Calendar kommer att

Spor 1: Slik bruker du rabattkoder på beste måte i e-postene dine og i Rule
Å få kundenes oppmerksomhet og holde dem engasjert er nøkkelen

Sjekkliste for Black Friday og Cyber Monday
Black Friday, som etter endt shoppinghelg blir til Cyber Monday,

Singles Day – 7 tips for vellykket e-postmarkedsføring
Singles Day, som har sin opprinnelse i Kina, har blitt

Vellykket Black Friday e-postmarkedsføring
For forhandlere er Black Friday en av, om ikke den,

Slik håndterer bedrifter feilutsendelser til kunder – og unngår dem i fremtiden
Feil kan skje, og selv de mest nøye selskapene kan