Tips om digital kommunikasjon
Black Friday er som kjent en av de travleste shoppingperiodene i året, og det vil være avgjørende for salget ditt at nettstedet og kommunikasjonen din er klar til å håndtere den økte trafikken. Ved å bruke automatisering (også kjent som Marketing Automation) sparer du tid og ressurser, samtidig som du leverer en personlig tilpasset opplevelse til kundene dine. I denne artikkelen går vi gjennom tre ulike automatiseringer vi anbefaler å sette opp før Black Friday, hvilken verdi de fyller, og hvordan du setter dem opp. Bli med oss!
Big news! Our new editor is now available for automations! 🚀
In December, we introduced our new, intuitive editor to make
NEW! Improved unsubscribe logic! 📩
We’ve updated the email unsubscribe process to create a more

Hvordan jobbe med SEO for e-post – Avansert optimalisering og hva du bør og ikke bør gjøre
SEO (søkemotoroptimalisering) er ikke bare for nettsider og Google, det
NEW! Rules own function for Abandoned Cart 🛒
Our new abandoned cart feature is now live on the

Skapa den perfekta registreringssidan för ditt nyhetsbrev
En registreringssida är mer än bara ett formulär, det är