I september lanserer Apple sin nye oppdatering iOS 15. Oppdateringen inneholder strengere tiltak når det gjelder Mail Privacy Protection. Kort fortalt vil oppdateringen hindre avsendere i å bruke usynlige piksler for å samle inn informasjon om brukeren. Denne oppdateringen vil påvirke e-postmarkedsførere på flere måter. Blant annet kan du forvente at åpningsfrekvensen din vil øke. I vårt siste blogginnlegg forklarer vi hva Apple iOS 15-oppdateringen betyr, hva oppdateringen vil føre til og hvordan du som e-postmarkedsfører kan forberede deg. Ikke gå glipp av dette! Ta gjerne kontakt med oss hvis du har spørsmål.
Share this article
Testa Rule kostnadsfritt!
Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

Slik kan bedrifter stoppe svindel-SMS og beskytte kundene sine
Å motta en svindel-SMS fra «banken» eller et rederi har blitt hverdagskost for mange svensker. I 2024 blokkerte Tele2 over 18 millioner (!!!) falske meldinger ...
Read More
RCS-teknologi: SMS 2.0 revolusjonerer kundekommunikasjonen
Døgnet rundt konkurrerer tusenvis av meldinger om oppmerksomheten vår i en konstant digital støy som gjør det stadig vanskeligere å trenge gjennom. Det er ikke ...
Read More
Hvordan jobbe med SEO for e-post – Avansert optimalisering og hva du bør og ikke bør gjøre
SEO (søkemotoroptimalisering) er ikke bare for nettsider og Google, det er faktisk også en del av e-postmarkedsføring. En strategisk optimalisert e-postkampanje kan forbedre leveringsevnen, øke ...
Read More