Blocket og Rule integrasjon
Med integrasjonen mellom Blocket og Rule kan du maksimere kraften til begge plattformene og dra nytte av fordelene med smart digital kommunikasjon. Hvis en interessert part sender e-post om en spesifikk annonse via blokken, opprettes personen automatisk i Rule . Da kan du sette opp en automatisering med vårt Marketing Automation- verktøy som for eksempel sier at en selger vil kontakte deg, eller takke for interessen. Dette vil føre til større engasjement og større kundelojalitet og levere en personlig tilpasset opplevelse gjennom hele kundereisen.
Hva er blocket? Blocket er en markedsplass hvor du kan finne stort sett alt du trenger. Akkurat nå er det Sveriges største kjøpesenter hvor du kan finne alt fra barnevogner, møbler til biler og hjem. Konseptet er basert på fornøyde kunder som kjøper, selger og bytter dingser som vi har i hjemmet. Det legges ut en annonse i hvilken by du bor i og hvilken kategori dingsen tilhører. Ifølge statistikken selges 1 av 4 ting innen 24 timer via Blockets plattform. Tanken er å endre måten vi forbruker på til det bedre og oppmuntre flere til å ta bedre valg for et mer bærekraftig samfunn.
Det er enkelt å integrere Blocket med Rule og krever bare noen få trinn for å komme i gang. Når tilkoblingen er satt opp, opprettes kundene som er inne i Blocket og viser interesse for en annonse automatisk som person inne i Rule . Når nye personer opprettes i Rule , kan du sende målrettet kommunikasjon til dem via vårt Marketing Automation-verktøy. Dette betyr at du kan nå dine kunder og interessenter automatisk via e-post og SMS .
- Lag automatisert kommunikasjon med vårt Marketing Automation- verktøy som utløses av data fra Blocket.
- Øk salget ved å kombinere e-postkommunikasjon med SMS sending
Når du integrerer blocket med Rule , kan du:
- Utvid kundeklubben og bygg kundelojalitet
- Følg opp en forlatt handlekurv
- Send tilbake lagervarsler
- Kombiner e-post og SMS kommunikasjon
- Vinn tilbake kundens interesse med vinn tilbake e-post
- Lag avansert kommunikasjon ved hjelp av hyper personalisering