Tilpass nyhetsbrev for å komme nærmere kundene dine

Ditt nyhetsbrevsprogram for smarte utsendelser

Nyhetsbrev er den mest kostnadseffektive måten å drive trafikk til nettstedet ditt på, samtidig som du styrker merkevaren din. Med vår smarte nyhetsbrevtjeneste kan du enkelt opprette, sende og følge opp e-postene dine. Med vår brukervennlige nyhetsbrevplattform kan du tilpasse innholdet i nyhetsbrevet til ulike kundesegmenter og levere akkurat det du trenger. e-postmarkedsføring til de riktige mottakerne.

Vi har hjulpet bedrifter med å lykkes med nyhetsbrevene sine siden 2007 og har i dag den skarpeste nyhetsbrevtjenesten på markedet. Rule er den opplagte nyhetsbrevtjenesten for deg som raskt vil øke både salg og konvertering på e-postene dine. Kom i gang med markedsføring gjennom vår nyhetsbrev- og e-posttjeneste i dag! Prøv våre funksjoner for å lage flotte nyhetsbrev gratis med vårt nyhetsbrevsverktøy, og kom i gang med å bruke dette verktøyet til å utvikle din digitale markedsføring. Verktøyet vårt er enkelt å bruke og kan hjelpe deg med å maksimere resultatene dine. Prøv tjenesten vår gratis i dag, og oppdag alle mulighetene andre fordeler som finnes!

Lag stilige nyhetsbrev med Rule

Vi tilbyr markedets enkleste, men samtidig kraftigste funksjoner og utsendelsesprogramvare, slik at du enkelt kan sende og opprette nyhetsbrev til kunder og abonnenter. I Rule kan du enkelt lage stilige nyhetsbrev og kommunisere sømløst med kundene dine og markedet, takket være våre smarte funksjoner. Og du trenger ingen andre forkunnskaper. Føl full kreativ frihet og sett sammen en utsendelse på bare noen få minutter ved hjelp av vår praktiske dra-og-slipp-funksjon.

här kommer personliga rekommendationer
Nyhetsbrev

Segmentering for relevant kommunikasjon

Bruk dataene dine og segmenter dem i Rule for å lage personlig tilpassede e-poster og for å få mange til å ønske å abonnere på nyhetsbrevene dine. La for eksempel kjønn, interesse eller andre datapunkter fra Tidligere kjøpsatferd avgjør hvilken type e-postmarkedsføring fra bedriften din i form av nyheter eller tilbud som hver enkelt mottaker får i nyhetsbrevet sitt. Ved å sende relevante nyhetsbrev på en effektiv måte kan du øke engasjementet og konverteringsraten for bedriften din.

Lag målgrupper og segmenter med Rules nyhetsbrevtjeneste

For å sikre at kundene dine mottar relevant innhold, er det viktig å bruke funksjoner som segmentering i utsendelsene dine. Med segmenteringsfunksjonen vår kan du enkelt opprette og administrere flere målgrupper, slik at du når ut til riktig målgruppe med tilpasset og relevant innhold i utsendelsene dine. Mottakerlistene dine oppdateres også automatisk i Rule når mange begynner å abonnere på nyhetsbrevet ditt, noe som sparer tid og eliminerer behovet for å opprette lister manuelt. Ved å bruke vårt kraftige segmenteringsverktøy kan du optimalisere markedsføringen, men også øke engasjementet hos bedriftens publikum.

rule admin

En sikker levering av nyhetsbrevene dine

Det er viktig å velge en anerkjent leverandør av nyhetsbrevverktøy og e-post hvis du ønsker å se positive resultater av e-postene dine. Noe vi i Rule sørger for er at e-postene dine til kundene når innboksen deres som planlagt. Vi beskytter e-postserverne våre og overvåker dem aktivt for å forhindre SPAM-klassifisering. Gjennom sikre servere og aktiv overvåking sørger vi for at utsendelsene dine oppnår høy leveringsevne når du sender nyhetsbrev gjennom oss, noe som også fører til bedre konverterings- og prestasjonsmålinger for din e-postmarkedsføring . Dette gjelder selvfølgelig også når mange kunder begynner å abonnere på nyhetsbrevet ditt. Med Rules funksjoner kan virksomheten din vokse ubegrenset og alltid stole på at e-postmeldingene og nyhetene dine når frem. Kom i gang i dag og nyt fordelene med sikker e-postlevering.

nyhetsbrev

Følg opp og AB-test nyhetsbrevene dine

For å vite hvordan kampanjene dine presterer og om du er på rett spor med e-postmarkedsføringen din, er det viktig at du følger opp kampanjene dine. I Rule kan du bruke funksjonen vår til A/B-testingfor å forstå kundebasen din og deres atferd bedre. Ved å teste og lage nyhetsbrev i ulike varianter kan du få innsikt i hva som appellerer mest til kundene dine, og hvilke nyheter eller tilbud som engasjerer dem mest. Da trenger du ikke å gjette lenger. Dette kan hjelpe deg med å skape mer relevante og personalisert innhold i nyhetsbrevene dine som er skreddersydd til kundenes preferanser og behov.

Evaluer nyhetsbrevene dine i Google analytics

Du kan også enkelt følge opp de utsendte kampanjene dine i Google Analytics en av Rules mange integrasjoner. Med Rules integrasjon til GA kan du enkelt måle hvordan kampanjene dine gir resultater og hvordan kundene dine er integrert med innholdet i nyhetsbrevene dine. Med vår tilkobling til Google Analytics får du innsikt om abonnentene dine som du kan utnytte til å maksimere e-postmarkedsføring, konvertering, øke engasjementet og forbedre andre KPI-er for å lykkes. Det vil også hjelpe deg med å allokere ressursene dine mer effektivt. Dra nytte av alle våre analysefunksjoner og andre integrasjoner for å skape best mulig resultater og e-postmarkedsføring .

Utforsk nyhetsbrevtjenesten gratis

En av våre siste nyheter er Rule Free, som er en gratisversjon av vårt verktøy. Prøv å lage nyhetsbrev, sende ut og følge opp utsendelsene dine i Rules nyhetsbrevprogram helt gratis. Du får blant annet fri tilgang til funksjoner som ferdige maler, vår smidige Campaign Editor og antall gratis e-poster inkludert er 1000 per måned. Du kan også utforske mulighetene i Rule helt gratis i ro og mak og oppdage de kraftige resultatene som e-postmarkedsføring gir. Bruk Rules svenske tjeneste for e-post og se hvordan kundebasen din vokser og hvordan flere begynner å abonnere på nyhetsbrevet ditt helt gratis ved hjelp av våre funksjoner. Oppdag hvor enkelt det er å komme i gang med Rules funksjoner helt gratis og maksimere din digitale markedsføring.

Nyhetsbrev

FAQs

Nyhetsbrev er akkurat det navnet antyder, og fordelene er mange. Det er et digitalt brev med nyheter, som sendes jevnlig med mål om å oppdatere folk om hva som skjer hos for eksempel din bedrift. Kanskje har det blitt lansert nye produkter, eller det har skjedd spennende ting på bedriftsnivå som kan være av interesse for personene på mailinglisten. Formålet med å sende ut nyhetsbrev er altså å formidle ulike former for nyheter som en bestemt målgruppe i markedet kan anse som verdifulle for dem.

En åpenbar fordel med å jobbe med e-post er selvsagt at folk får øynene opp for virksomheten og merkevaren din. Denne bevisstheten, hvis at du eksisterer og hva du håndterer, er helt avgjørende for å få folk til å velge dine spesielle produkter eller tjenester fremfor konkurrentene dine. Nyhetsbrevet kan være en svært viktig del av historien om virksomheten din og et effektivt verktøy for å bygge og sikre relasjoner med målgruppen.

Det er ingen tvil om at nyhetsbrev er en sterk markedsføringsstrategi for deg som ønsker å holde kundene engasjert der ute i markedet. Ved å sende ut regelmessige nyhetsbrev er det flere gode muligheter til å bygge lojalitet og øke kjennskapen til bedriften og dens tilbud.

Å sende ut nyhetsbrev er en kostnadseffektiv måte å øke trafikken til nettstedet ditt og styrke merkevaren din på. Med Rules innovative nyhetsbrevsverktøy kan du enkelt opprette, sende og følge opp e-postene dine. Vår brukervennlige plattform lar deg tilpasse innholdet i nyhetsbrevene dine basert på ulike kundesegmenter, slik at du kan levere nøyaktig riktig innhold til de rette kontaktene.

Nedenfor lister vi noen av fordelene ved å bruke Rules nyhetsbrevprogram:

  • Opprett, send og følg opp e-postene dine . Den beste måten å skape en god nyhetsbrevsstrategi på er å overvåke nyhetsbrevene dine og utnytte verdifull innsikt. Ved å bruke vårt nyhetsbrevsverktøy, i motsetning til å sende ut et manuelt nyhetsbrev, kan du se statistikk i sanntid og enkelt slå på Google Analytics direkte til systemet. Ved hjelp av tydelig statistikk kan du forbedre resultatene av e-postmarkedsføringen og kampanjen din.
  • Send stilige utsendelser ved hjelp av tilpassede nyhetsbrevmaler. Vi bygger tilpassede nyhetsbrevmaler basert på dokumentasjonen du sender inn og eksisterende grafisk profil. Vi har mange års erfaring innen

    opprette og administrere responsive maler og sørg for at malene dine vises riktig i ulike e-postklienter og på ulike enheter. Send nyhetsbrev med Rule og bruk våre ferdige maler.

  • Ta opp innhold fra nettstedet ditt. Når du bygger et digitalt nyhetsbrev i Rule , kan du dra og slippe URL-innhold fra ønsket nettside, direkte inn i en blokk i nyhetsbrevet ditt. Ved hjelp av vår utviklet dra og slipp Med denne funksjonen kan du for eksempel fange opp en hel produktliste på en e-handelsside, en side med nyhetsartikler eller en hel blogg på én gang og slippe den direkte inn i nyhetsbrevet ditt. Perfekt for deg som ønsker en rød tråd i markedsføringen, noe vi anbefaler alle å ha.
  • Opprette målgrupper og segmentere kontakter er grunnleggende for gode resultater i deres digitale kommunikasjon. I vårt hendige verktøy for segmentering er det mulig å skape målgrupper, uten andre kompliserte eksterne systemer. Med Rule nyhetsbrevprogram

    og segmenteringsverktøy kan du enkelt legge til bestemte målgrupper som mottakere for bestemte seksjoner

    og sende nyhetsbrev til bestemte grupper.

  • A/B-testing av nyhetsbrev og e-poster er en god måte å forbedre responsen på e-postene dine og øke både konvertering og CTR. Med Rule A/B-testverktøy for Når du sender ut nyhetsbrev, kan du enkelt se hvilket innhold i utsendelsene som interesserer brukerne mest, og dermed maksimere ytelsen til nyhetsbrevene dine.

Få mest mulig ut av Rules funksjoner og tjenester for å skape best mulige forutsetninger for utsendelse av nyhetsbrev. For å lage et virkelig godt nyhetsbrev er det noen retningslinjer du kan ta utgangspunkt i. Med disse kan du øke sjansene for både økt konvertering, tillit og salg. Nedenfor har vi listet opp noen viktige ting du bør vurdere når du lager et nyhetsbrev.

  • Ha en tydelig avsender når du sender e-posten - det bygger tillit og skaper en forbindelse med kontaktene dine.
  • Del verdifulle tips - det styrker og bygger kunderelasjoner og skaper en meningsfull dialog med kontaktene dine.
  • Inkluder et tilbud - dette gir kunden mulighet til å handle og øker engasjementet hos kontaktene dine.
  • Sørg for at det finnes CTA-knapper med en oppfordring til handling - det fanger leserens interesse og oppfordrer kontaktene dine til å handle

    til og med til å besøke e-handel eller ulike destinasjonssider.

  • Bryt løs med visuelt materiale – det både luftes blant all teksten og forsterker budskapet.
  • Inkluder lenker til ulike landingssider i utsendelsen og promoter andre kanaler, for eksempel sosiale medier, for å øke konverteringen.
  • Sørg for at du også inkluderer kontaktinformasjon - det gjør det lettere for mottakeren å stille spørsmål og for kontaktpersonene dine å komme i kontakt med deg.

  • Bruk responsive maler - Et tips er å dra nytte av våre ferdige maler, og i malbiblioteket vårt finnes det flere maler å velge mellom.

For at utsendelsene dine skal fungere så godt som mulig, i så mange e-postklienter og på så mange enheter som mulig, er det viktig at malene dine er responsive. Les vår designtips for nyhetsbrevmaler for flere tips om hvordan du får mest mulig ut av malene dine.

Vi vil at du skal føle deg trygg ved å bruke plattformen vår og vite at vi tar databeskyttelse og personvern på alvor. Ved å være en svensk tjeneste som er helt i samsvar med GDPR, forsikrer vi deg om at dataene dine alltid håndteres på en trygg og ansvarlig måte. Det betyr også at alle kundedata som lagres på plattformen vår, er sikre og beskyttet i henhold til gjeldende personvernlovgivning. Som kunde hos Rule kan du stole på at all kundeinformasjonen din er sikker og samlet i én og samme plattform.

Ja. Supporten vår er tilgjengelig på svensk. Supporttjenesten er tilgjengelig mellom 08-17 mandag til fredag, hvor du kan få supporthjelp. Når du trenger support på ubemannet tid, har vi også en kunnskapsbank på svensk med samlede hjelpeartikler for alle våre funksjoner.

Et nyhetsbrev er en type kommunikasjonskanal som vanligvis foregår via e-postmarkedsføring. Et nyhetsbrev kan inneholde ulike typer innhold, for eksempel tekstartikler, bilder, videoer og lenker til mer detaljert informasjon. En forutsetning for å sende et nyhetsbrev er at mottakerne av nyhetsbrevet har valgt å abonnere på det, noe som betyr at de er interessert i å motta regelmessig informasjon fra avsenderen.

Nyhetsbrev er et vanlig verktøy i markedsføringen, ettersom de gjør det mulig å kommunisere direkte med en bestemt målgruppe og bidrar til å bygge og vedlikeholde relasjoner med kunder og andre interessenter, samtidig som de fungerer som et effektivt verktøy for markedsføring og merkevarebygging.

Et nyhetsbrev kan brukes av alle bransjer og typer organisasjoner til å kommunisere både eksternt og internt. Det er en effektiv måte å kommunisere på, markedsføre produkter/tjenester og styrke forholdet til kunder eller ansatte. Et nyhetsbrev fungerer som et verktøy for å holde målgruppen informert, øke engasjementet og drive trafikk til nettsteder. Nyhetsbrev muliggjør også kunnskapsdeling, innsamling av tilbakemeldinger og markedsundersøkelser. Formålet med nyhetsbrev spenner altså fra å bygge lojalitet til å øke salget, noe som gjør nyhetsbrev til en viktig del av digital markedsføring og kommunikasjon.

Explore Rule Free, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. 

  • Pre-made templates and free emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees

Kom i gang og bruk Rule Free helt gratis, i ubegrenset tid.

Oppdag hvordan du, ved hjelp av Rule og smart kommunikasjon, kan drive vekst gjennom økt engasjement.

  • Ferdige maler og gratis utsendelser
  • Utforsk alle funksjonene våre i fred og ro
  • Ingen bindingstid eller skjulte ekstra gebyrer

Få en gratis demo av Rule

Oppdag hvordan du kan øke digitalt engasjement og vekst i en personlig gjennomgang av Rule .