fbpx

Journey Builder | Si mer med færre e-poster

Enda mer nøyaktig markedsføring gjennom færre e-poster

Etter omfattende prediktiv markedsanalyse er konklusjonen trukket: Dine kunder ønsker kun å ta del i de budskapene som er mest relevante for dem, og gjerne i et så komprimert format som mulig. Journey Builders utviklede teknologi lar deg kommunisere enda mer personlig, samtidig som du sender færre utsendelser via plattformen. Ved å redusere rotet i kundens innboks og kun levere det mottakeren ønsker når de ønsker det, forbedrer du kundeopplevelsen med merkevaren din.

Mer personaliserte budskap gjennom hele kundereisen, mindre rot i kundens innboks, detaljerte analyser og ytterligere redusert manuelt arbeid: Rules Journey Builder ble opprettet fordi vi har lyttet og handlet på våre kunders ambisjoner, ønsker og utfordringer innen avansert datadrevet markedsføring . Plattformen muliggjør og forenkler smart kommunikasjon for alle – uavhengig av hvor langt du har kommet i å levere personlige kundeopplevelser. Med Journey Builder kan du lettere bruke kraften i kundedata til å forbedre resultatene av din digitale kommunikasjon.

Hvis du har flere ting å fortelle en venn, ringer du én gang, forteller én ting, legger på og gjør det samme flere ganger i løpet av en uke? Eller forteller du alt viktig – som du ønsker å dele med den spesifikke personen, i en og samme samtale? Selvfølgelig. Hvorfor skal ikke e-postkommunikasjon styres av samme logikk?

Administrer enkelt komplekse flyter med Journey Builder

Når en bedrift har kartlagt kundereisen og definert relevant kommunikasjon til ulike segmenter, dukker utfordringen opp: Hvordan vedlikeholder og håndterer vi komplekse flyter på en letthåndterlig måte? Og hvordan sikrer vi at en kunde ikke mottar 15 e-poster pluss SMS i løpet av kun 1 uke! Samtidig som vi synkroniserer målrettet kommunikasjon på andre kanaler som nettsiden, så er den 100 % idiotsikker…Med Journey Builder er vår ambisjon å overvinne utfordringen og levere markedets mest håndterbare plattform, for komplekse kommunikasjonsflyter. Gjennom et lettfattelig og intuitivt grensesnitt får du raskt oversikt over hele kundereisen og kommunikasjonen i de ulike ledd.

Journey Builder-plattformen

Journey Builder hjelper deg å heve din digitale markedsføring

Hvordan kan du bruke Journey Builder til å heve din digitale markedsføring? Løsningen er enkel: Lavere frekvens på utsendelsene dine som fører til en bedre kundeopplevelse, kombinert med mer relevante budskap i innholdet ditt. Hvordan fungerer det i praksis? Med innebygd logikk i plattformen, som tar hensyn til kundeatferd og aktivitet, genereres personaliserte innholdsblokker i utsendelsen. Innholdet i e-posten vil variere for ulike mottakere. For eksempel, hvis «Adams» bursdag er om 3 dager og det har gått 320 dager siden han kjøpte en vare, og det er mandag og selskapet ønsker å sende en ukentlig utsendelse, oppfyller mottaker Adam disse spesifikke innholdsmodulene. I stedet for å bli bombardert med irrelevant kommunikasjon, mottar Adam en hyperpersonlig e-post.

Journey Builder e-post

Med Journey Builder:

Nye og forbedrede integrasjonsmuligheter for mer datadrevet kommunikasjon.

Utvidede segmenteringsmuligheter for enda mer granulær filtrering.

Hypertilpasset innhold via hvilken som helst kanal. En maksimalt tilpasset opplevelse for kunden.

Planlegging

Teknologi som tar hensyn til når mottakeren er mest mottakelig for din kommunikasjon.

Smart kommunikasjon

Forbedre avkastningen med økt automatisering og smartere kommunikasjon.

Journey Builder-funksjonene og hvordan du best utnytter dem

gjentatte kampanjer

Gjentakende kampanjer (Newsfeed)

Økt effektivitet slik at du kan bruke viktig tid på andre ting

Strømlinjeform kommunikasjon på tvers av flere kanaler. Vil du sende ut en automatisk ukentlig oppdatering, med innhold hentet fra nettstedet ditt? Journey Builders funksjon for gjentatte kampanjer lar deg automatisere kampanjer som du vil kjøre på nytt uten å kreve manuelt arbeid. Funksjonen betyr økt tidseffektivitet når virksomheten administrerer digital kommunikasjon.

Personalisering på neste nivå, for enda mer nøyaktig markedsføring

Vår avanserte filtreringsteknologi lar deg segmentere basert på et ubegrenset antall datapunkter. Kombinasjonen av nyttige data og grundig segmentering åpner for hyper-personalisering . Gjennom Journey Builders brukervennlige plattform, med innebygde funksjoner for avansert personalisering, kan du enkelt lage og sende unikt tilpassede markedsføringsmeldinger gjennom hele kundereisen.

hyper-personalisering JB

gjentatte kampanjer

Granulær analyse

Bedre måling av resultater, slik at vi lettere kan veilede deg mot suksess.

I Journey Builder får du komplett statistikk og oversikt over dine kundereiser som helhet, de ulike kommunikasjonssløyfene og spesifikke innholdsmoduler. Med bedre sporing av resultater kan både du som bruker og vi få en bedre forståelse av din markedsføringsinnsats. Ved å planlegge og strategisere din digitale kommunikasjon basert på omfattende analyser, kan vi lettere veilede deg mot suksess.

Snart åpner vi dørene til Journey Builder

Vi vil snart oppdatere appen vår med et valgfritt alternativ for å utforske Journey Builder. Brukere vil da kunne bytte mellom Journey Builder og Rules sin standardversjon. Vi vil være her for å hjelpe deg på veien. Du som kunde kan allerede bestille Customer Success Management for å finne ut hvordan du best kan utnytte den nye plattformen og dens funksjoner.

Har du ennå ikke en Rule konto og ønsker å komme i gang med smart kommunikasjon? Start en konto eller bestill en gratis demo via knappene nedenfor.

Share this article

Testa Rule kostnadsfritt!

Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

nyhetsbrev, newsletter
kundrelationer

Hvordan bygge sterke kunderelasjoner

Å bygge og pleie sterke kunderelasjoner er avgjørende for en bedrifts suksess. Kunderelasjoner handler ikke bare om å selge et produkt eller en tjeneste, men ...
Read More
api

Hva er et API, og hvordan fungerer det?

API, eller «Application Programming Interface», er et sett med regler og protokoller som gjør det mulig for ulike programmer og systemer å kommunisere med hverandre. ...
Read More
mail i skräpposten

Hvorfor havner e-poster du sender i søppelposten?

At e-postene dine havner i mottakerens søppelpostmappe er et vanlig problem som påvirker åpningsraten og kundeengasjementet. Søppelpostfiltre blir stadig strengere, og selv legitime e-poster kan ...
Read More

Explore Rule Free, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. 

 

  • Pre-made templates and free emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees

Get a personal demo of Rule

Discover how you can increase digital engagement and growth in a personal demo of our platform.

Kom i gang og bruk Rule Free helt gratis, i ubegrenset tid.

Oppdag hvordan du, ved hjelp av Rule og smart kommunikasjon, kan drive vekst gjennom økt engasjement.

  • Ferdige maler og gratis utsendelser
  • Utforsk alle funksjonene våre i fred og ro
  • Ingen bindingstid eller skjulte ekstra gebyrer

Få en gratis demo av Rule

Oppdag hvordan du kan øke digitalt engasjement og vekst i en personlig gjennomgang av Rule .