fbpx

Rule – Regler PO & CTO forteller

Vi presenterer nå årets største nyhet! Vi har lansert Rule Free – en helt gratis versjon av vår komplette alt-i-ett-plattform. Vi har nå skapt en mulighet for alle som ønsker å kommunisere og øke sin digitale vekst, uavhengig av bedriftsstørrelse og kontantstrøm – HELT GRATIS. Fantastisk ikke sant?

For å gi deg en bedre forståelse av hva Rule Free betyr, hvordan det ble til og for hvem vi opprettet Rule Free, har vi intervjuet to kolleger fra Rule teamet. De har begge vært en sentral pilar i prosessen med å utvikle Rule Free. Les intervjuene med vår produkteier, Filip Gerhamn og vår CTO, Stanislav Izotov for å finne ut alt om Rule .

filip

Filip Gerhamn, Produkteier

Filip har vært Product Owner i Rule i 2,5 år. Han jobber for tiden med utvikling av produktet vårt på både lang og kort sikt, med mål om å sikre at så mange som mulig kan dra nytte av Rule plattformen. Filip har tidligere erfaring med å jobbe med kundedata i CRM-bransjen og har også bygget smarte, innovative chatbots på tidligere arbeidsplasser. Dette har bidratt til at Filip har bred erfaring med å jobbe datadrevet og innovativt, noe som gjør ham til en reell problemløser.

stan

Stanislav Izotov, teknologisjef

Stanislav jobber som Chief Technology Officer (CTO) i Rule , hvor hans hovedoppgave er å lede produktutvikling fra idé til funksjon. Det som motiverer Stanislav i arbeidet hans er det han brenner for å skape engasjerende systemer, både for brukere og sluttkunder .
Stanislav har lenge vært interessert i å utforske alternative verdener innen eventyrspill, så han bruker mye tid på det på fritiden, og du vil også kunne se elementer av det i vårt nye grensesnitt på plattformen.

Vi starter med å spørre dem begge - Hva er Rule ?

svarer Philip
Rule Free er en gratisversjon av Rule hvor all funksjonalitet er inkludert, men med visse begrensninger. Det som skiller Rule Free fra vanlig Rule er at med en gratis konto er du begrenset i antall e-poster du kan sende. Med Rule Free får du en mulighet til å prøve, bruke og evaluere verdien Rule skaper for deg i ubegrenset tid, uten å måtte registrere betalingskort.

Stanislav svarer:
Med Rule Free senker vi terskelen for å begynne å jobbe med et mer avansert system for markedsføringsautomatisering via e-post. Det er enkelt å komme i gang og du trenger ikke registrere betalingskort. Rule Free er et perfekt alternativ når du vil prøve plattformen eller når du vil komme i gang med virksomheten din.

Hvordan utviklet ideen bak Rule Free seg?

Philip svarer:
Vi er stolte av plattformen vår og ønsker å vise alle verdien Rule skaper. Derfor holdt vi fast ved ideen om at hvem som helst skulle kunne teste og bruke plattformen vår – så å utvikle «gratis» ble et naturlig steg å ta. Gratis er en god måte å få inn nye kunder på og også kunne vise bedrifter verdien vi skaper, uten at brukeren trenger å binde seg til noe.

Stanislav svarer:
Vi har følt at vi er i en perfekt posisjon der vi har et sterkt produkt som hjelper kundene våre å vokse. Vi ønsket å utvide det til flere kunder som har ambisjoner om å vokse raskt, gjennom smartere markedsføring. Og med det dukket ideen bak Rule Free opp, en gratisversjon av plattformen.

Videre ønsker vi å vite hvordan arbeidet bak Rule Free har sett ut – slik høres det ut:

Philip svarer:
Arbeidet bak Rule Free viste seg å være større enn vi opprinnelig trodde. For å kunne tilby et gratis abonnement var det nødvendig med en grundig analyse av hva som må være der for at det skal være gratis. Vi kom frem til at det må være mest mulig «selvbetjening» i plattformen, noe som betyr at det skal være enkelt å være selvstendig i plattformen. For å gjøre det, trengte vi å utvikle nye maler og skape en klarere onboarding i plattformen.

Parallelt med arbeidet bak Rule Free ble det nye designet lagt til hvor vi utviklet et nytt og tydeligere grensesnitt i plattformen, som gjorde prosjektet mer omfattende. Hele prosjektet og utviklingen av det nye designet har vært gjennomsyret av innsikten vi fikk fra våre kundestøttefunksjoner, support og CSM. De har mottatt og samlet inn tilbakemeldinger direkte fra våre kunder, og fått innsikt i hvordan kundene opplever plattformen og dens funksjonalitet. Takket være den informasjonen klarte vi å lage et så brukervennlig grensesnitt som mulig og samtidig heve designet til dagens standarder.

Stanislav svarer:
Det grunnleggende arbeidet har bestått i å samle tilbakemeldinger, og utforske hvordan markedet verdsetter og håndterer sine kunder. Når vi hadde fått tilbakemelding, bygde vi vårt nye design rundt det. Dette resulterte i at vi nå tilbyr et verktøy som lettere kan hjelpe både nåværende og nye kunder til å jobbe med merkevaren sin i vår plattform.

En milepæl er nådd - Nå kan du sende alle kampanjene dine fra det nye grensesnittet!

Både Filip og Stanislav var enige om at det største steget for å kunne komme i gang med Rule på egenhånd, var å lage en veiledende onboarding i plattformen og en ny redaktør i den nye Rule . Når det er sagt, har vi nettopp fullført en av dem STØRSTE utgivelser i Rule-historien. Fra og med i morgen vil det være en helt ny redaktør med et intuitivt design, inne i den nye Rule ! Dette betyr at du nå kan sende alle kampanjene dine fra det nye grensesnittet, noe som gjør det enklere enn noen gang å komme i gang på egen hånd! Hvor grusomt? I løpet av sommeren og høsten vil vi gradvis flytte flere deler av den gamle plattformen inn i den nye. Så følg med!

Her får du en smakebit på hvordan den nye redaktøren kommer til å se ut. Gå inn og oppdag det live på plattformen i morgen!

Til slutt spør vi dem - Hvem er Rule for?

Philip svarer:
Rule er for alle! Siden det ikke er noen begrensninger i funksjonalitet passer Rule free både for store bedrifter med komplekse behov, men også mindre bedrifter som ønsker å øke sin digitale vekst.

Stanislav svarer:
Rule Free er spesialdesignet for de som er i startgropene og ønsker å nå ut til kundene sine eller medlemmer. Men selv for større selskaper som ønsker å teste Rule og evaluere tjenesten, fungerer Rule Free perfekt.

Bli med i Rule familien i dag!

Som du ser er tankene bak Rule Free mange, men vi var enige om én ting: ingen skal føle seg begrenset i sin vekstreise, Rule skal være tilgjengelig for alle. Ikke sikker på om Rule Free er noe for deg? Nedenfor har vi samlet noen punkter som forklarer hvem som kan dra nytte av Rule Free.

Rule er for de som:

  • Har begrensede ressurser
  • Er oppstartsbedrifter eller organisasjoner
  • Ønsker å vokse, både på kort og lang sikt
  • Ønsker å sammenligne Rule med deres nåværende systemer

Så hva venter du på? Kom i gang med Rule i dag! Det er helt gratis, alle funksjoner er inkludert, og du kan laste opp et ubegrenset antall medlemmer. Skulle du ha spørsmål om hvordan du bruker plattformen, finner du alle svarene i vår kunnskapsbank .

Share this article

Testa Rule kostnadsfritt!

Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

nyhetsbrev, newsletter

Det er ikke for sent å bestille stoppord til Black Friday

Hvordan kan du øke trafikken og salget enda mer under Black Friday? Svaret er, med SMS! SMS Vi er glade for at så mange ...
Read More
epostmarknadsföring exempel

E-postmarkedsføring: eksempler og strategier

E-postmarkedsføring er et av de mest effektive verktøyene for å bygge relasjoner med kunder, øke salget og skape engasjement. Med riktig strategi kan du lage ...
Read More
Leads

Generering av B2B-kundeemner

Å generere leads for B2B-bedrifter er en viktig del av det å drive forretningsutvikling og sikre langsiktig vekst. I motsetning til B2C-leadgenerering krever B2B en ...
Read More

Explore Rule Free, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. 

 

  • Pre-made templates and free emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees

Get a personal demo of Rule

Discover how you can increase digital engagement and growth in a personal demo of our platform.

Kom i gang og bruk Rule Free helt gratis, i ubegrenset tid.

Oppdag hvordan du, ved hjelp av Rule og smart kommunikasjon, kan drive vekst gjennom økt engasjement.

  • Ferdige maler og gratis utsendelser
  • Utforsk alle funksjonene våre i fred og ro
  • Ingen bindingstid eller skjulte ekstra gebyrer

Få en gratis demo av Rule

Oppdag hvordan du kan øke digitalt engasjement og vekst i en personlig gjennomgang av Rule .