fbpx

Importer med flervalgsalternativer for å segmentere etter interesser

Lettere å filtrere etter interesser

Vi har gjort medlemsfeltene mer fleksible. Spesielt for de tilfellene hvor medlemsfeltene kan bestå av flere parametere, er det nå mulighet for å importere flervalgsalternativer. Dette er veldig nyttig når det gjelder kundesegmentering, for eksempel filtrering på interesser. Se eksempelet nedenfor. Kundene dine har ikke nødvendigvis bare ett interesseområde. Tilbyr du reiser kan kunden like både solferier og vintereventyr og kan også være interessert i golfturer. For å opprettholde din relevans i kommunikasjonen til kunden er det derfor viktig å fange opp dette. For å gjøre det enklere kan du nå importere flere alternativer i medlemsfeltene før du segmenterer målgruppen din. Du skriver ganske enkelt inn f.eks. interessene som du ønsker å importere inn i medlemsfeltet og du ser nedenfor hvordan det ser ut.

Følg Jotuns eksempel

Et av mange vellykkede eksempler med flervalgsmuligheter er norske Jotun . I tillegg til å forsyne Eiffeltårnet med maling, velger de også å spørre kundene om deres bruksområder. Dette kan kundene selv legge inn direkte i et skjema på nettsiden og det letter da hele kommunikasjonskjeden og tilbud til sluttkunden.

I eksemplet er kundens bruksområder hytte, båt og eksteriør, og alle Kalles interesser vil samles i forbindelse med innførselen under medlemsfeltet Interesser .

fordeler

  • Kundeklubbarbeidet blir smartere med enklere medlemsadministrasjon.
  • Du kan lettere styre innholdet i henhold til mottakerne, for eksempel B2B- eller B2C-innhold.

For flere spørsmål om medlemsimport og medlemsfelt, søk etter spørsmålet ditt på docs.rule.se Ellers beskriv saken din til oss på support@rule.se så får du raskt hjelp.

Share this article

Testa Rule kostnadsfritt!

Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

nyhetsbrev, newsletter
Martech

Forståelse av martech og dens rolle i fremtidens markedsføring: et dypdykk

I Rule ser vi hver dag hvordan den digitale verden endrer og utvikler seg. Et begrep som ofte dukker opp i disse diskusjonene, er «martech». ...
Read More
alla hjärtansdag

Markedsføringstips for Valentinsdagen

Nå er det på tide å brette opp ermene for neste (store) lille ferie – og det er ikke hvilken som helst ferie, men den ...
Read More
nya statistiksidan

Mestr analysen din på en enkel måte – Ny statistikk- og analyseside

I vår dynamiske verden av digital kommunikasjon er det avgjørende å ligge i forkant når det gjelder å forstå kundene dine. Hvordan gjør du det? ...
Read More

Explore Rule Free, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. 

 

  • Pre-made templates and free emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees

Get a personal demo of Rule

Discover how you can increase digital engagement and growth in a personal demo of our platform.

Kom i gang og bruk Rule Free helt gratis, i ubegrenset tid.

Oppdag hvordan du, ved hjelp av Rule og smart kommunikasjon, kan drive vekst gjennom økt engasjement.

  • Ferdige maler og gratis utsendelser
  • Utforsk alle funksjonene våre i fred og ro
  • Ingen bindingstid eller skjulte ekstra gebyrer

Få en gratis demo av Rule

Oppdag hvordan du kan øke digitalt engasjement og vekst i en personlig gjennomgang av Rule .