Bedre resultater og mindre arbeid med AI-drevet analyse
I kundenes transaksjoner ligger mange av svarene på spørsmål om dem og deres atferd: Hvilke ulike kundesegmenter har du? Hva er livstidsverdien til ulike kategorier av kunder? Hvilke produkter vil kundene kjøpe neste gang?
Ved hjelp av maskinlæring hjelper datavitenskapsplattformen Infobaleen selskaper for å automatisk analysere transaksjonsdata og transformere dem til relevante KPIer, analyser og atferdsbaserte kundesegmenter. AI-drevet analyse for e-handel og vår klare tilkobling betyr økt relevans, lojalitet og salg gjennom din kommunikasjon.
Øk salget med AI-drevet personalisering gjennom hele kundereisen
Ved å utnytte kraften til sammenkoblede avanserte løsninger , kan du automatisk levere hyper-personlige kundeopplevelser gjennom hele kundereisen. Infobaleens AI-teknologi skaper ferdige dynamiske målgrupper, som sendes direkte til Rule . På denne måten reduserer du det manuelle dataanalysearbeidet og prosessen for segmentering. Bruker automatisert AI-drevet personalisering basert på kundedata sparer du tid, øker relevansen av markedsføringen din og øker salget.
For at markedsføringstiltak skal være så effektfulle og sømløse som mulig, må e-handlere koble sammen alle forretningspunkter og kanaler. Med Rules Unified- handelsløsningen får du et samlet kundebilde når du samler alt i ett og samme system. Data fra lagersystemet ditt og hver kanal du selger i – nettsiden, mobilkanalene, ulike fysiske butikker og markedsplasser, sammen med ferdiglagde AI-drevne publikummere, mates inn i plattformen. Ved å koble sammen alle bedriftspunkter får du enklere en enhetlig kundevisning og kan sende enda mer nøyaktig kommunikasjon.
Automatiske tilbud via rett kanal, til rett målgruppe med AI-målretting
E-handlere vet viktigheten av å beholde kundene de jobbet hardt for å skaffe. Å bygge kundelojalitet Det kreves strategisk kundebehandling, som er basert på dyp kundeforståelse. De er også klar over at avansert dataanalyse krever tid og ressurser og at det er vanskelig å manuelt administrere ulike kundesystemer. Gjennom en fullstendig forbindelse mellom:
- Den smarte kommunikasjonsplattformen Rule
- On-site personaliseringsverktøy Triggerbee , som lar deg designe og publisere tilpassede kampanjer på nettstedet ditt
- Infobaleen , verktøyet for AI-drevet analyse, der du enkelt kan transformere kundeinnsikt til effektive målgrupper
lar deg kontrollere og automatisk tilpasse markedsføringsmeldinger. Når ulike smarte automatiserte systemer samhandler, får du raskt et konsolidert bilde av kundeatferd som kjøp og nettleserhistorikk. Dette åpner for at du som markedsfører i stedet kan bruke mer tid på kampanjeinnholdet, som er rettet mot målgruppene produsert av AI-modeller. Ved å kombinere de personlig tilpassede meldingene på nettsiden med den digitale kommunikasjonen via Rule , kan du sende automatiske tilbud gjennom rett kanal til rett målgruppe. På denne måten ligger du et skritt foran og overgår kundens forventninger – og resultatene av markedsføringen din.
Om infoballen
Ved å bruke AI gjør Infobaleen det enkelt for e-handlere å samle inn, analysere og handle på dataene deres i eksisterende markedsføringsverktøy. Selskaper som Nordic Nest, NetOnNet, Rusta og Refunder bruker Infobaleens plattform for dypere kundeinnsikt og økt salg ved å transformere dataene deres til ferdige analyser, målgrupper og personlige anbefalinger.
Om Rule
Rule er i dag en av Nordens største kommunikasjonsplattformer innen avansert digital kommunikasjon og distribusjon gjennom hele kundereisen. Rules marketing automation- plattform for digital vekst – muliggjør segmentert, personlig og datadrevet kommunikasjon som driver kundeengasjement og vekst.
Ved hjelp av AI-drevet analyse for din e-handel øker du relevans, salg og lojalitet. Kontakt oss så hjelper vi deg i gang. Ikke kunde ennå? Utforsk Rule gratis i 30 dager ved å åpne en konto eller bestille en gratis demo av plattformen vår.
«Etter flere vellykkede samarbeid med ulike kunder føles det ekstra gøy å starte et partnerskap, hvor bedrifter enkelt kan kombinere Rules smarte digitale kommunikasjon med Infobaleens AI-drevne analyse. Sammen skaper vi muligheter for bedrifter til å automatisk analysere dataene sine for å skape dypere kundeinnsikt, som enkelt kan konverteres til enda mer effektiv kommunikasjon og økt salg.»
Jakob Sjölander, CEO Infobaleen & Sam Jahanfar, CEO Rule