fbpx

Forhåndshodet/forhåndsvisningsteksten; Nøkkelen til høyere åpningsrater på e-postmarkedsføringen din

Øk åpningsraten for e-poster

Abonnentene dine bruker mindre enn tre til fire sekunder på å bestemme seg for om de vil åpne e-posten din eller ikke. Det positive er at e-postmarkedsførere har et annet verktøy for å fange abonnentenes oppmerksomhet: Preheader-tekst.

Øk åpningsraten for e-poster

Hvis du ikke er kjent med begrepet, er preheader-tekst den litt nedtonede teksten som vises etter emnelinjen, når du sjekker e-poster i Gmail-kontoen din eller på telefonen.

Fang kundene dine på denne måten

Standardmeldingen «Hvis du har problemer med å se denne e-posten …» frister ikke potensielle kunder, så hva legger du der i stedet? Nedenfor er et sammendrag av punkter som hjelper deg med å fange disse kundene.

  • Oppmuntre leseren til å åpne e-posten din

Det fine med preheader-teksten er at den gir deg en sjanse til å oppmuntre leserne til å åpne e-posten din. Bruk den til å fange hovedpoenget i e-posten din med iøynefallende tekst.

  • Gi en sterk oppfordring til handling

Preheader-teksten din kan være et godt sted og mulighet for å inkludere handlingsfremmende uttrykk, og dermed skape en følelse av at det haster. Det vil oppmuntre abonnentene dine til å åpne med en gang, før de blir distrahert av en melding vennene deres nettopp har sendt.

  • Bygg videre på emnelinjen

Generelt, jo kortere emnelinjen er, jo bedre resultater får den. Pre-header-tekst lar deg legge til litt kontekst samtidig som du holder emnelinjelengden i det oppsiktsvekkende søte stedet.

  • Skriv en personlig melding

En personlig tilpasset tekst i preheader-teksten reflekterer hva leserne dine ser når de mottar e-poster fra venner og familie. Det er også subtilt, så det er mindre sannsynlig at det fornærmer de som ikke liker personlige emnelinjer.

  • Gi insentiver til å åpne

Det er ingen hemmelighet at folk registrerer seg på e-postlister fordi de forventer å få noe verdifullt tilbake. Vær påpasselig med tilbud og eksklusive tilbud slik at abonnenter ser verdien av å registrere seg.

  • Hold det kort

Husk at du har begrenset plass i innboksen for preheader-teksten. Lengden varierer etter e-postklient, men for sikkerhets skyld anbefaler vi å holde den under 75 tegn.

  • A/B-testing

Hvert publikum er forskjellig. Test varianter av preheader-teksten din for å finne ut hva som passer best til og appellerer til abonnentene dine.

  • Inkluder en emoji

Ha det gøy med preheader-teksten ved å legge til et symbol eller en emoji. Det er en letthjertet måte å vise merkevarens humor og få e-posten din til å skille seg ut i en overfylt innboks.

Oppsummering:

Bruk av forhåndstekst i e-postmarkedsføringskampanjene dine kan gi abonnentene dine større klarhet om hva e-posten din handler om, noe som igjen oppmuntrer flere av dem til å åpne og iverksette tiltak på kampanjene dine. Bruk de beste fremgangsmåtene og informasjonen i dette innlegget for å optimalisere Rule din på din neste e-postkampanje og nyte de forbedrede resultatene den vil gi.

Trenger du hjelp til å komme i gang med e-postmarkedsføringen din? Kontakt oss . Har du ennå ikke en Rule konto og ønsker å komme i gang med digital kommunikasjon? Prøv Rule gratis i ubegrenset tid.

Share this article

Testa Rule kostnadsfritt!

Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

nyhetsbrev, newsletter
kundrelationer

Hvordan bygge sterke kunderelasjoner

Å bygge og pleie sterke kunderelasjoner er avgjørende for en bedrifts suksess. Kunderelasjoner handler ikke bare om å selge et produkt eller en tjeneste, men ...
Read More
api

Hva er et API, og hvordan fungerer det?

API, eller «Application Programming Interface», er et sett med regler og protokoller som gjør det mulig for ulike programmer og systemer å kommunisere med hverandre. ...
Read More
mail i skräpposten

Hvorfor havner e-poster du sender i søppelposten?

At e-postene dine havner i mottakerens søppelpostmappe er et vanlig problem som påvirker åpningsraten og kundeengasjementet. Søppelpostfiltre blir stadig strengere, og selv legitime e-poster kan ...
Read More

Explore Rule Free, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. 

 

  • Pre-made templates and free emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees

Get a personal demo of Rule

Discover how you can increase digital engagement and growth in a personal demo of our platform.

Kom i gang og bruk Rule Free helt gratis, i ubegrenset tid.

Oppdag hvordan du, ved hjelp av Rule og smart kommunikasjon, kan drive vekst gjennom økt engasjement.

  • Ferdige maler og gratis utsendelser
  • Utforsk alle funksjonene våre i fred og ro
  • Ingen bindingstid eller skjulte ekstra gebyrer

Få en gratis demo av Rule

Oppdag hvordan du kan øke digitalt engasjement og vekst i en personlig gjennomgang av Rule .