fbpx

Det er på tide å vinke farvel til 2022 og WOW – for et år vi legger bak oss! Det har skjedd mye rundt om i verden, som har påvirket handelen på flere ulike måter. Det har også vært store endringer på Rule , både internt og i plattformen vår, ting som vi kan se tilbake på med stolthet. Men før vi lukker døren for 2022 helt, la oss se tilbake et øyeblikk og oppsummere året som har vært på Rule .

Dette var Rule 2022:

Vekst

Rule fortsetter sin vekstreise, både internt og i vår kundebase. I løpet av året har vi fått tillit fra bedrifter i alle mulige forskjellige bransjer, for å hjelpe dem å lykkes med sin digitale kommunikasjon. Vi fortsetter også å utfordre normen og streber alltid etter de beste resultatene, for hele tiden å møte behovene til våre kunder.

Rule ble et gaselleselskap i 2022

Hvert år utnevner Dagens industri de raskest voksende selskapene i Sverige til Gazell-bedrifter og i 2021 var det Rules tur til å bli det for første gang. Med glede og stolthet mottok vi vår andre Gazell-pris, da vi igjen ble kåret til en Gazell-bedrift i 2022. Gazellundersøkelsen rangerer Sveriges mest suksessrike selskaper og faktum er at mindre enn 1 % av Sveriges aksjeselskaper oppfyller kravene for å bli kalt et Gasellselskap. Derfor føles dette nok en gang veldig full av ære og vi er utrolig stolte av reisen vår så langt.

gasell

Vi står bak GDPR

I 2022 har GDPR vært et hett og sentralt tema, ikke bare rundt om i Europa, men også her. Vi har snakket mye om viktigheten av å eie dine førstepartsdata for å kunne kommunisere på kundenes premisser, og for å kunne levere skreddersydde meldinger. Alt for mange selskaper som har sin kundebase i Europa bruker fortsatt amerikanske leverandører til sin digitale kommunikasjon. Noe som betyr en risiko for kundenes data og personvern.

I løpet av året har vi belyst flere kundesaker der flere store selskapers advokater frarådet bruk av amerikanske leverandører. Mange selskaper vet ikke engang om risikoen ved å bruke amerikanske leverandører og hvorfor du bør bruke en GDPR-sikker plattform som Rule , hvis du har kunder i Europa. Vi er stolte av å kunne garantere at vår datahåndtering er fullstendig GDPR-kompatibel og at våre kunder kan føle seg trygge ved å bruke oss.

Oppdateringer og forbedringer i plattformen

Dette året har gått i et forrykende tempo når det kommer til oppdateringer og forbedringer av plattformen. Med et sammensveiset tech-team og forespørsler fra kunder har vi vært i stand til å bygge drømmeaktige løsninger i plattformen vår. Vi kan nesten kalle 2022 året for utgivelser. Nedenfor kan du se hvorfor.

Regler frittstående SMS tjeneste

En av årets største lanseringer er selvsagt Rules frittstående SMS tjeneste. Da vi så stor etterspørsel etter å kunne bruke en frittstående tjeneste kun for SMS , opprettet vi et unikt SMS abonnement. Regler SMS tjeneste kan derfor brukes helt uavhengig, uavhengig av om du bruker en annen eksisterende plattform for digital kommunikasjon og CRM. Det gir også deg som sitter fast med andre leverandører muligheten til å kommunisere via den mest konverterende kanalen SMS .

sms tjänst

SMS i Journey Builder

Den neste store utgivelsen i år var da vi lanserte SMS i Journey Builder, som har vært etterlengtet av mange kunder. Ved å inkludere SMS i kommunikasjonen din kan du nå flere kunder, øke antall konverteringer på kampanjene dine og oppmuntre dem til å foreta flere kjøp. Med SMS i Journey Builder kan du nå utvide kommunikasjonsstrømmene dine ved å inkludere enda en kanal, og utfyll dem også med unikt tilpasset innhold for mottakeren.

Facebook tilpasset publikum

Vi har utviklet en kobling til Facebook som gjør det enklere for deg å øke kundebasen og nå potensielle kunder raskere. MMed et enkelt trykk på en knapp kan du nå laste opp dine aktive medlemmer i Rule , direkte til Facebook. Det muliggjør Rules’ nye integrasjon med Facebook Custom Audience. Nå slipper du alle manuelle steg når du oppretter tilpassede målgrupper i Facebook.

Google Ads-målgrupper

Det er ikke bare Facebook vi har bygget en ny, kul forbindelse til, men også Google. Med Google Ads-målgrupper kan du engasjere kundene dine i flere kanaler og også nå ut til nye potensielle kunder. Gjennom Google Ads Audience-integrasjon kan du opprette målgrupper i Google Ads med et enkelt trykk på en knapp, basert på eksisterende kundedata samlet inn i Rule . Det gir deg uendelige muligheter til å nå et bredere publikum og fremfor alt potensielle kunder som ligner på dine eksisterende kunder.

Preferanser for e-post 2.0

I 2021 lanserte vi e-postpreferanser. En funksjon i Rule som gir abonnentene dine muligheten til selv å bestemme hvilke meldinger de vil motta fra din bedrift når du sender dem e-post. På denne måten kan du drastisk redusere antallet avmeldinger fra dine utsendelser. I 2022 gjorde vi en oppdatering av denne funksjonen, som gjør at du kan administrere dine ulike preferansegrupper raskere og enklere. Du ser umiddelbart et utkast av hvordan preferansene dine vil se ut for kundene dine, og det har aldri vært enklere å redigere dem.

Rabattkoder i Rule

Vi lanserte funksjonen rabattkoder som gir deg muligheten til enkelt å laste opp dine egne rabattkoder i Rule og deretter inkludere disse i dine utsendelser til kunder. Du bestemmer selv hvordan designet på dine rabattkoder skal se ut. De kan for eksempel være i form av digitale gavekort, en ny kunderabatt eller hvorfor ikke unike VIP-tilbud? Med rabattkoder øker du ikke bare sjansen for salg, men skaper også lojale, returnerende kunder.

Rule

Det er ikke lenge siden vi presenterte en ny funksjon som vi valgte å kalle Rule notifications, av den enkle grunn at det er Rule plattformen som kommuniserer med brukeren. Med Rule kan brukerne våre holde seg oppdatert på hendelser som for eksempel finner sted på plattformen hvis noe i plattformen skulle gå galt. Dette gjør at brukeren raskt kan få informasjon om hva feilen som har oppstått handler om, enten via SMS eller e-post, og dermed utbedre feilen.

Design, merkevarebygging og visuell identitet

I 2022 har vi foretatt store oppdateringer av designet vårt og i Rules’ grensesnitt. Mange av beslutningene vi har tatt angående oppdatering og utvikling av plattformen er basert på direkte forespørsler fra både kunder og partnere. Vi har forenklet eksisterende funksjoner, men også utviklet nye som vil hjelpe våre kunder å navigere raskere på plattformen og lettere kunne skape vellykket digital kommunikasjon. I det kommende året kan du forvente enda flere designoppdateringer til plattformen, så følg med!

Oppdatert visning for medlemmer og reiser

Noen av oppdateringene våre brukere har sett på plattformen er visningene Reiser og Medlemmer. Oppdateringen i dine Journeys har gitt brukerne muligheten til lettere å navigere mellom sine kommunikasjonsflyter eller «Journeys», som vi også kaller dem, og administrere disse seksjonene med meldinger – helt friksjonsfritt.
Vi oppdaterte også visningen for medlemmer, noe som har gitt våre brukere muligheten til å lettere velge sine medlemmer i Rule . Kundekortene er nå også mer utfyllende enn tidligere, noe som både gir brukeren bedre oversikt og gjør dem lettere å jobbe med.

jb

Ny hjemmeside på nettsiden

Det er ikke bare regelgrensesnittet som er oppdatert, men også nettstedet vårt. Som mange av dere sikkert har sett, har vi oppdatert hjemmesiden vår i løpet av høsten. I forbindelse med at utformingen av appen vår gradvis ble oppdatert, var det også på tide med et løft på startsiden vår, for å skape synergi mellom appen og nettsiden. Menyen er endret fra sidemeny til overskriftsmeny, og appens funksjonalitet er nå fremhevet tydeligere.

startsida

Partnerskap og integrasjoner

I 2022 har vi bygget integrasjoner og standardiserte metoder for å kunne bygge nye koblinger mellom Rule og andre eksterne systemer. Hovedsakelig for å lette arbeidshverdagen for våre kunder og gi dem mulighet til å samle sine kundedata i en og samme plattform. Mange av våre partnerskap og integrasjoner har gitt oss muligheten til å nå kunder og bedrifter i nye bransjer, noe som er utrolig gøy.

Messer, arrangementer og webinarer

Mark tech expo 2022

Årets første messe fant sted på Kistamässan, hvor vi stilte ut på Mark tech expo 2022. I år ønsket vi å gjøre noe ekstra for å få standen vår til å skille seg ut fra mengden, og det har vi virkelig lykkes med! Vi møtte mange hyggelige kunder, prospekter og samarbeidspartnere i løpet av disse dagene og messen generelt var en suksess for oss.

D-kongressen 2022

Vi tok Rule hettegenserne våre ned til Gøteborg og besøkte også D-Congress 2022, men som besøkende i år. Vel på stedet møtte vi utrolig mange samarbeidspartnere og kunder, noe som alltid settes pris på. Disse to dagene bød på interessante samtaler, paneldiskusjoner og resulterte for oss i både nye bekjentskaper, partnerskap og kunder. Vi stiller imidlertid ut på D-Congress 2023 denne våren, håper å se deg der!

Kick-off i København

På begynnelsen av høsten tok vi med oss ​​hele Swedish Rule teamet og dro til København, hvor vi hadde et utrolig avspark! Vel fremme møtte vi også en del av Ukrainian Rule -teamet. I løpet av tre travle dager hadde vi workshops der vi gjennomgikk tidligere kvartalsmål og planla for fremtidige, gjorde teambyggingsaktiviteter og delte mye latter. Da vi kom hjem, følte vi alle at vi ble fylt opp med ny energi, og var superspent på en fartsfylt høst. Takk København!

Partner AW 2022

I november etter Black Friday inviterte vi kundene våre til en Black Friday survival AW for å feire sammen at vi alle fullførte nok en travel Black Friday-periode. Og WOW, for en kveld det var! Vi er utrolig takknemlige for alle de flotte partnerskapene vi har og den felles interessen vi deler innen digital kommunikasjon, markedsføring og kundenytte. Dette var vårt første partnerarrangement, men IKKE det siste, det kan vi love.

Previous slide
Next slide

Webinar

I løpet av 2022 har vi tilbudt mange interessante og lærerike webinarer som vi har holdt sammen med ulike partnere av oss. Konklusjonen vi kan trekke er at interessen for webinaret er stor og vi tror at pandemien har bidratt til å øke den. Folk har blitt vant til den digitale verden, dels til å ha møter på nett men også trening av ulike slag. Webinaret vil fortsette å komme i 2023, så vær trygg! Er det et webinar du gikk glipp av eller ønsker å se igjen fra 2022, så sjekk dem ut her!

Hva skal komme..

I vår siste utsendelse presenterte vi en julegave til hele markedet: Ved årsskiftet lanserer vi Rule Free – en gratisversjon av vår komplette alt-i-ett-plattform. Nå skaper vi en ny mulighet for alle som ønsker å kommunisere, uavhengig av bedriftsstørrelse og kontantstrøm.

Rule er for de som:

  • Har begrensede ressurser
  • Er oppstartsbedrifter eller organisasjoner
  • Ønsker å vokse, både på kort og lang sikt
  • Ønsker å sammenligne Rule med deres nåværende systemer

Bli den første til å oppdage Rule – registrer deg for vår forhåndstilgang her !

rule free

Avslutningsvis vil vi si:

Takk, kjære kunder og samarbeidspartnere, for et fantastisk år! Vi er så utrolig glade for at vi har din tillit og at du fortsetter å bruke plattformen vår og er så forpliktet til det. NÅ føler vi oss klare til å avslutte kapittelet av 2022 og vi ønsker det nye året velkommen med åpne armer. 2023 – nå kjører vi!

Vil du komme i gang med digital kommunikasjon? Utforsk Rule gratis i 30 dager eller kontakt oss så forteller vi deg mer!

Share this article

Testa Rule kostnadsfritt!

Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

nyhetsbrev, newsletter
Martech

Forståelse av martech og dens rolle i fremtidens markedsføring: et dypdykk

I Rule ser vi hver dag hvordan den digitale verden endrer og utvikler seg. Et begrep som ofte dukker opp i disse diskusjonene, er «martech». ...
Read More
alla hjärtansdag

Markedsføringstips for Valentinsdagen

Nå er det på tide å brette opp ermene for neste (store) lille ferie – og det er ikke hvilken som helst ferie, men den ...
Read More
nya statistiksidan

Mestr analysen din på en enkel måte – Ny statistikk- og analyseside

I vår dynamiske verden av digital kommunikasjon er det avgjørende å ligge i forkant når det gjelder å forstå kundene dine. Hvordan gjør du det? ...
Read More

Explore Rule Free, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. 

 

  • Pre-made templates and free emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees

Get a personal demo of Rule

Discover how you can increase digital engagement and growth in a personal demo of our platform.

Kom i gang og bruk Rule Free helt gratis, i ubegrenset tid.

Oppdag hvordan du, ved hjelp av Rule og smart kommunikasjon, kan drive vekst gjennom økt engasjement.

  • Ferdige maler og gratis utsendelser
  • Utforsk alle funksjonene våre i fred og ro
  • Ingen bindingstid eller skjulte ekstra gebyrer

Få en gratis demo av Rule

Oppdag hvordan du kan øke digitalt engasjement og vekst i en personlig gjennomgang av Rule .