fbpx

Startskuddet for 2020 har gitt seg og nå er fokus for fullt på hva 2020 har å by på. Før vi fokuserer på spennende ting som ligger foran oss, la oss ta en titt i bakspeilet og oppsummere året som har vært. Dette var Rule 2019.

Dette var Rule 2019:

AR-teknologi med støtte fra Vinnova

I fjor tok AR-prosjektet vårt fart etter at Vinnova , Sveriges innovasjonsmyndighet, valgte å investere i Rules innovasjonsforslag. Med støtte fra Vinnova startet arbeidet med å realisere AR-forslaget. Naturtro 3D-visualisering betyr at forbrukere kan se og samhandle med mange virtuelle varianter av et produkt og få et bedre kjøpsgrunnlag. Alternativet prøv-før-du-kjøp har lenge vært etterspurt av nettforbrukere og 2020 er året du via Rule vil kunne levere dette til kundene dine. Er du interessert i å implementere AR i markedsføringsstrategien din? Prøv vår betaversjon

Vekst i Rule teamet

I fjor utvidet vi teamet vårt med tre personer. Vi ønsket nye ‘Rulare’ velkommen til markedet, teknologien og kundeservicen. Den røde tråden blant våre ansatte i Rule teamet er at hver person besitter kvaliteten på kampånd. Evne og vilje til å sette kundens behov først. Har som mål å alltid overgå kundenes forventninger. Vi ser frem til hva 2020 har å by på med et utvidet team og utvidede muligheter.

Nye kunder nasjonalt og internasjonalt

Ikke bare utvidet Rule vårt, men også Rule våre. I 2019 tok vi imot bedrifter og organisasjoner i ulike størrelser i ulike bransjer: Presse/Media, E-handel og Hotell & Restaurant for å nevne noen. Vi ser frem til å ønske flere spennende kunder velkommen i 2020 og hjelpe dem å ta sin digitale kommunikasjon til nye høyder!

Sterkere leveranseevne

Vi vet at digital kommunikasjon ikke har noen verdi dersom den ikke leveres til ønskede mottakere. Derfor tar vårt arbeid og streben etter å levere markedets beste leveranse aldri slutt. I fjor oppdaterte vi til den aller nyeste teknologien for e-postsending og autentisering. Dette betyr at vi har de absolutt beste forutsetninger for høy leveranseevne takket være både avanserte tekniske løsninger og et dedikert team av eksperter. Vi vet at våre kunder som sender store mengder post til flere ulike markeder krever kraftige løsninger . Derfor skapte vi muligheten til å bruke ulike avsendere for ulike markeder. Dette betyr sterkere leveranseevne. Vi vil aldri slutte å støtte kundene våre i å gjøre leveringen av posten deres så god som mulig.

Oppdateringer og forbedringer i plattformen:

Vi oppdaterer og forbedrer ulike områder av plattformen vår fortløpende. Optimaliseringsarbeidet tar aldri slutt ettersom Rule utvikler seg i takt med teknologilandskapet, det er det som er så spennende. Noen oppdateringer og forbedringer i plattformen i fjor inkluderer:

Utviklet Open Graph-funksjonalitet

  • Ved hjelp av Open Graph-metatagger kan du kontrollere hva som hentes fra nettsiden din når en bestemt lenke plasseres i en blokk i kampanjeeditoren. I fjor ble Open-Graph-funksjonen forbedret ved å åpne for muligheten for at helt valgfrie attributter kan hentes fra ønsket side. Dette er i motsetning til tidligere begrensede attributter.

Forbedret filterfunksjon

  • Via vår filterfunksjon segmenterer du kundebasen din basert på innsamlet kundedata. Filterfunksjonen er derfor den viktigste delen av plattformen vår. I 2019 brukte utviklerne våre mye tid på å forbedre filterfunksjonen ved å oppdatere utseendet og gjøre det mer brukervennlig. Vi åpnet for flere segmenteringsmuligheter basert på blant annet medlemsaktivitet og tidsintervaller .

Newsfeed

  • Alle leter alltid etter måter å være tidseffektive og unngå dobbeltarbeid på. Tekniske løsninger lar oss slå sammen kanaler og få dem til å samhandle. Newsfeed-funksjonen er et eksempel på dette på sitt beste. I fjor lanserte vi muligheten for brukerne våre til å hente innhold direkte fra nettstedet via Rules intelligens og resirkulere det i e-post. Ved hjelp av Newsfeed blir e-postmarkedsføring en naturlig forlengelse av den andre tilstedeværelsen på nett. Vil du legge til bestselgende produktblokker i utsendelsen din? Rapportere de mest leste blogginnleggene? Det er mulig via Newsfeed!
  • Siden i fjor har det enda enklere å vise mottakerne dine spesifikke meldinger basert på for eksempel interesse eller kjøpshistorikk i Rule . Gjennom Switch -funksjonen kan du fleksibelt tilpasse hele eller deler av utsendelsen din. En kraftig mulighet for deg som lar deg nå de rette mottakerne med de budskapene som passer best for dem – noe som fører til høyere relevans og i forlengelsen mer virksomhet. Med Switch kan du gjenbruke nesten hele den grunnleggende meldingen og erstatte bare de spesifikke detaljene som kan appellere til et bestemt publikum.

BotStop med Honeypot

  • Vi ønsker alle å forenkle ting for kundene våre ved enhver mulig anledning. Dette ønsket er ikke annerledes når det gjelder skjemaer og våre kunders ønske om å gjøre registreringsprosessen så enkel som mulig. Det er imidlertid en balanse mellom å forenkle for brukerne og å gjøre registreringsskjemaet tilstrekkelig sikkert. Økningen i automatiserte spam-varsler fører til dårligere leveringsmuligheter. I fjor økte vi innsatsen mot spam ved å lansere både Honeypot – en usynlig kode bakt inn i alle Rule for å lure spamadresser og avvise dem. Samt Recaptcha – et valgfritt tillegg i skjemaer som lar brukere tolke tekst eller bilder og dermed bevise autentisitet. For å oppdatere gamle skjemaer klikk her .

Sikkerhetsarbeidet ved Rule har kommet videre

  • Vi ser det som et absolutt must at brukerne våre føler sterk tillit til oss når de håndterer dataene deres. Visste du at all trafikk til/innenfor/fra Rule er kryptert og dermed sikker? Så du kan være trygg – vi har din rygg.

Ytelsesforbedringer

  • Vi gjør kontinuerlige ytelsesforbedringer for å gjøre plattformen vår så rask som mulig å jobbe i. Noen eksempler på hva våre ytelsesforbedringer førte til i fjor er raskere filtersynkronisering, fileksport og e-postgenerering.

Partnerskap og integrasjoner

I fjor inngikk vi nye partnerskap og bygde nye integrasjoner med andre systemer. Disse inkluderer blant annet:

Rule + norrønt

Norce er en skybasert SaaS e-handelsplattform. Både Rule og Norce anerkjenner fordelene ved å samarbeide med lokale leverandører. Ved å tilby svensk støtte og lokal tilgjengelighet kan Rule og Norce bygge dypere relasjoner med kundene sine. Ved hjelp av integrasjonen kan våre felleskunder fange opp relevante kundedata, som ordrehistorikk og kundeatferd. Markedskommunikasjon kan da segmenteres og personaliseres, noe som fører til langsiktige kunderelasjoner.

Rule + Koden ant

Kodmyran Commerce er et fleksibelt e-handels- og forretningssystem. I 2019 gikk Rule og Kodmyran sammen og lanserte en integrasjon. Koblingen mellom Rule og Kodmyran åpnet for muligheten for tilpasset kommunikasjon og datadrevet markedsføring basert på innsamlet kundedata. Våre felleskunder kan nå automatisere sin e-postmarkedsføring og dermed øke salget.

Rule + Wetail

Vi har allerede en klar integrasjon med e-handelsplattformen Woocommerce . Woocommerce-byrået Wetail and Rule inngikk samarbeid i 2019. Både Rule og Wetail mener at automatiserte prosesser i dag er en av de grunnleggende faktorene for å henge med i aktivitetene som utvikler bedriften. Da Wetail ønsker å tilby muligheten for automatisert og personlig kommunikasjon til sine kunder, ble Rules plattform for digital kommunikasjon valgt.

Shopify-integrasjon

I 2019 bygde vi en komplett integrasjon med en av verdens største e-handelsplattformer, Shopify . I dag kan Shopify-brukere administrere sin digitale kommunikasjon via Rule og ha alle kundedata som aktivitet, atferd, mønstre, nettleserdata samlet på ett sted.

Zapier-integrasjon

Zapier er en tjeneste som muliggjør behandling av data på en tilpasset måte og fungerer som et mellomledd i dataflyter mellom ulike systemer. Via såkalte Zaps kan informasjon passere mellom apper uten hjelp fra utviklere. Siden i fjor har Rule en integrasjon med Zapier for brukere som bruker Zapier som verktøy. Hvis du trenger hjelp til å sette opp en forbindelse mellom Rule og Zapier, kan du kontakte support .

Sist men DEFINITIVT ikke minst....

Hvor personlig er kundereisen du leverer til kundene dine? Det meste av 2019 besto av å designe og begynne å bygge neste generasjon Rule best oppsummert av setningene: hyper-personalisering og dyp segmentering. Rule er basert på evnen til å følge kunden gjennom hele kundereisen ved hjelp av målrettet kommunikasjon. I 2020 tar vi livssyklusmarkedsføring til neste nivå ved å introdusere: Journey-builder. En helt ny komponent i plattformen vår. Vi vil fortelle deg mer om hva 2020 har å by på i fremtidige innlegg. Så hold på hatten – for nå skyter det fart.

Har du ennå ikke en Rule konto og ønsker å komme i gang med datadrevet markedsføring? Kom i gang med Rule i dag, helt gratis i ubegrenset tid.

Share this article

Testa Rule kostnadsfritt!

Kom igång gratis och lär dig plattformen på nolltid. Bli en riktig Ruler redan idag! Vill du istället ha en genomgång av plattformen? Boka då en kostnadsfri demo!

nyhetsbrev, newsletter
Martech

Forståelse av martech og dens rolle i fremtidens markedsføring: et dypdykk

I Rule ser vi hver dag hvordan den digitale verden endrer og utvikler seg. Et begrep som ofte dukker opp i disse diskusjonene, er «martech». ...
Read More
alla hjärtansdag

Markedsføringstips for Valentinsdagen

Nå er det på tide å brette opp ermene for neste (store) lille ferie – og det er ikke hvilken som helst ferie, men den ...
Read More
nya statistiksidan

Mestr analysen din på en enkel måte – Ny statistikk- og analyseside

I vår dynamiske verden av digital kommunikasjon er det avgjørende å ligge i forkant når det gjelder å forstå kundene dine. Hvordan gjør du det? ...
Read More

Explore Rule Free, without even having to register a debit card.

Discover how you, with the help of Rule and smart communication, can drive growth through increased engagement. 

 

  • Pre-made templates and free emails
  • Try our features in your own pace
  • No lock-in period or hidden extra fees

Get a personal demo of Rule

Discover how you can increase digital engagement and growth in a personal demo of our platform.

Kom i gang og bruk Rule Free helt gratis, i ubegrenset tid.

Oppdag hvordan du, ved hjelp av Rule og smart kommunikasjon, kan drive vekst gjennom økt engasjement.

  • Ferdige maler og gratis utsendelser
  • Utforsk alle funksjonene våre i fred og ro
  • Ingen bindingstid eller skjulte ekstra gebyrer

Få en gratis demo av Rule

Oppdag hvordan du kan øke digitalt engasjement og vekst i en personlig gjennomgang av Rule .